2020-01-19, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Ja, samt ögat kan omöjligt uppfatta mer än 30 fps så bara skitnödigt att ens prata om det.

Folk måste verkligen lära sig att ta det lite lugnt.
Svårt att *se om du var ironisk här men en dålig fps i en match förstörhela
Citera
2020-01-19, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpen22
Svårt att *se om du var ironisk här men en dålig fps i en match förstörhela

Jag vet inte om du är helt dum i huvudet eller om läsförståelsen inte är på topp. Det spelar ingen roll om det är 30 eller 50 fps. Ögat kan fortfarande inte uppfatta skillnaden.
Citera
2020-01-19, 03:50
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Att Sprit-Bosse mest är en bilhandlar-typ är väl inget nytt?
Öh. Du pratar om rikets bäste sportchef. Visa respekt.
Citera
2020-01-19, 13:42
Medlem
Korders avatar
Citat:
Jag vet inte om du är helt dum i huvudet eller om läsförståelsen inte är på topp. Det spelar ingen roll om det är 30 eller 50 fps. Ögat kan fortfarande inte uppfatta skillnaden.

Du får nog gå till en ögonläkare om du ser så jävla illa.
Citera
2020-01-19, 15:57
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
30 FPS och 50 är en enorm skillnad. Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om.
Citera
2020-01-19, 17:15
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Du måste trolla
Citera
2020-01-19, 19:51
Medlem
Citat:
Om du inte kan se skillnad på 30 och 50 fps så är du antagligen blind
Citera
2020-01-20, 22:56
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Ingen som tagit upp att Astrit hamnade i konflikt med Kim Bergstrand och att han gick från träningen för att han skulle spela back.
Citera
2020-01-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpen22
Om du inte kan se skillnad på 30 och 50 fps så är du antagligen blind

För att bens ut denna förvirring. Så runt 24 bilder per sekund så maxar vi ut får förmåga att se och upptäcka flertalet förande objekt på en skärm, fler bilder per sekund gör inte att vi upptäcker saker som rör sig bättre.

Men allt över 24 bilder per sekund eller hz på skärm gör att vi upplever bilden slätare och mindre hoppig. Många kan i sitt periferiseende uppleva en blinkande känsla ända upp i 60hz.

Och de flesta upplever en slätare bild ända upp till 120hz, men man tror vissa kan uppleva en förbättring upp till 200. Sen är vi på ”verklighets”-nivå i bild.

Så dplays kräkiga 25fps kan suga min salta.
Citera
2020-01-21, 00:08
Medlem
Zlatanstatyn ska bort. Annars ingen Allsvenskan 2020. Den kan inte stå där när första hemmapremiären går av stapeln. Kommer bli jävligt skum premiär om en Hammarby:are står utan för Swedbank arena vid premiär.
Citera
2020-01-21, 00:23
Medlem
Ovcharkas avatar
Lär bli 3-5-2 för DIF detta året. Både Käck och Witry har sina styrkor offensivt;

MV(?)
Une Larsson - Danielson - Berg
Witry - Ulvestad - Ajdarević - Edwards - Käck
Holmberg - Kujovic

Radetinac, Bärkoth, Ring m.fl. på bänken.

I EU kan man lätt gå ner till 5-3-2.
Citera
2020-01-21, 05:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Ingen som tagit upp att Astrit hamnade i konflikt med Kim Bergstrand och att han gick från träningen för att han skulle spela back.

Satan vilket pinsamt klipp det var. Nästan så man fick plocka fram skämskudden. Ajdarevic är verkligen en fjant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in