Citat:
Ursprungligen postat av
Mirrander
Min fråga!
Hur vet du det? I media har endast uppgifter om hugg i lårvenen angivits. Sedan har det talats om ett flertal hugg eller stick. Men 3 stycken knivhugg har vad jag vet inte nämnts i media. Men jag kan ha fel.
Han kanske vet det därför att han vet, likt chauffören bör veta vad som skedde den natten. Att den psykiskt sjuka mannen som Bodde på adressen som var i anslutning till mordplatsen blev ensam misstänkt och hennes vänners frånvaro är ett stort frågetecken är inget att sticka under stolen med. Varför polisen inte valt att göra offentligt vilka som umgicks med henne den kvällen är också suspekt , förhoppningsvis för att dom känner till att några döljer information om vad som skett och hoppas på att de ska försäga sig en vacker dag. Att Jessicas vänner håller sig i det fördolda tycker jag är ett hugg i ryggen, men hon verkar ha blivit mördad av hugg i ryggen också som det verkar här.
Chauffören som skjutsade henne dröjde en tid innan han hörde av sig till polisen om att det var han, han bör ställas i rampljuset och bli grillad för att han ska säga vad han döljer , nåt är skumt med killen.