2020-01-18, 20:47
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Måste skryta lite. Fick feedback från JH nu och det var 4 punkter med BERÖM!!!

Trodde jag inte ens kunde hända.

Det betyder nog mest att jag skriver för noga.

Grattis! Vi får ändå samma lön!
2020-01-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Måste skryta lite. Fick feedback från JH nu och det var 4 punkter med BERÖM!!!

Trodde jag inte ens kunde hända.

Det betyder nog mest att jag skriver för noga.

Grattis. Fick också sk feedback. Att jag i ett meddelande missat att ställa en fråga. Men det var inte anledning till sparken dock bara förbättring. Ska man skratta eller gråta? Var en kund jag skrivit hundra ggr med. Är det inte lite misstänksamt om ALLA svar innehåller en fråga? JH Jagar en dag som natt att man ska in och jobba! Stressar en nåt så enormt via mail och skype men aldrig posivitiv feedback haha. Jaja snart lön igen.
2020-01-18, 21:55
Medlem
Extremeflys avatar
Hur många meddelande måste ni göra i veckan eller månaden hos JH resp CW?
2020-01-18, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur många meddelande måste ni göra i veckan eller månaden hos JH resp CW?

JH Minst 200 i veckan. Tjänar du under 50euro så läggs det på till nästa veckas lön. Alltså de betalar bara lön om man tjänat mer än 50€
2020-01-18, 22:58
Medlem
Jag lyckades inte få jobb som chattoperatör. Väldigt ledsen hade så gärna vilja försöka . Kan det vara så att de ger utbildning till nya personer bara för att få gratisjobbare 50 meddelanden till kunder för att sen säga tyvärr du blev inte godkänd på utbildningen? För att sen gå vidare till en ny arbetssökande. Alltså satt det i system?
2020-01-18, 23:04
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
JH Minst 200 i veckan. Tjänar du under 50euro så läggs det på till nästa veckas lön. Alltså de betalar bara lön om man tjänat mer än 50€

Vet du hur det är på CW?

Citat:
Ursprungligen postat av Mosesivassen2
Jag lyckades inte få jobb som chattoperatör. Väldigt ledsen hade så gärna vilja försöka . Kan det vara så att de ger utbildning till nya personer bara för att få gratisjobbare 50 meddelanden till kunder för att sen säga tyvärr du blev inte godkänd på utbildningen? För att sen gå vidare till en ny arbetssökande. Alltså satt det i system?

Var det på JH du var på? Pröva CW annars
2020-01-18, 23:15
Medlem
Citat:
Vet du hur det är på CW?

Var det på JH du var på? Pröva CW annars

Japp det stämmer. Ska pröva CW men kommer säkert misslyckas igen

Har hursomhelst skickat in ansökan. Kan ni ge mig era bästa tips för att lyckas på CW? Alla tips tar jag tacksamt emot
2020-01-18, 23:16
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Grattis! Vi får ändå samma lön!

Hahaha, jag har bara fått negativt innan... 🤣
2020-01-18, 23:18
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Grattis. Fick också sk feedback. Att jag i ett meddelande missat att ställa en fråga. Men det var inte anledning till sparken dock bara förbättring. Ska man skratta eller gråta? Var en kund jag skrivit hundra ggr med. Är det inte lite misstänksamt om ALLA svar innehåller en fråga? JH Jagar en dag som natt att man ska in och jobba! Stressar en nåt så enormt via mail och skype men aldrig posivitiv feedback haha. Jaja snart lön igen.

Jag skriver inte heller alltid frågor. Blir så krystat att jag iblsnd sätter ett frågetecken efter ett påstående.
2020-01-18, 23:51
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Japp det stämmer. Ska pröva CW men kommer säkert misslyckas igen

Har hursomhelst skickat in ansökan. Kan ni ge mig era bästa tips för att lyckas på CW? Alla tips tar jag tacksamt emot

Bara ha bra koll på skärmen och stavning så ska de nog funka. Inte lika hårda på cw som på jh med stavning . Men det ska ju inte bli för många fel heller.

ÄR DET NÅGON SOM HAR KOLL PÅ HUR MÅNGA MEDDELANDE MAN MÅSTE SKICKA I VECKAN/MÅNADEN HOS CW??
2020-01-18, 23:57
Medlem
Citat:
Bara ha bra koll på skärmen och stavning så ska de nog funka. Inte lika hårda på cw som på jh med stavning . Men det ska ju inte bli för många fel heller.

ÄR DET NÅGON SOM HAR KOLL PÅ HUR MÅNGA MEDDELANDE MAN MÅSTE SKICKA I VECKAN/MÅNADEN HOS CW??
1500
2020-01-19, 00:30
Medlem
Citat:

Det tvivlar jag på. Det tar ju ändå en coach flera timmar att utbilda och motta din ansökan. Fick du nån förklaring till varför det blev avslag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in