Citat:
Ursprungligen postat av
Ok99
ja intelligens befriande , morsgris vad har det med fallet att göra , håll dig till vuxen snack o inte barnsligt snack , det som.är hänt går inte att ändra på gm får sina straff men sitta o glira o håna låter inte speciellt moget , dom ångrar sig tusenfalt om en del i alla fall kusligt med troligast sant , det var nog inte tanken från början att kaoset skulle på nolltid spåra ur , låt dom ta sitt straff dom har redan förstört inte bara J.d liv utan även sina egna
Har svårt att få ihop ditt inlägg då det är fullt av avstavningar, kommateringsfel och frånvaro av punkter.
Men jag ville inte kalla det som JD fick genomgå som ett misstag som de stackars tre gärningsmännen nu ångrar. Det var ett planerat sadistiskt mord.
Spåra ur är nog att till i underkant. Tre påtända knarkare som återupplivar en person för att sedan fortsätta dödsmisshandeln. Stryper, kväver honom. Förnedrar och bränner hans kropp. Detta handlar om tre djupt störda individer.
Och jag tycker inte att det är underligt om man vill se bilder på dessa när man läser FUP.
MI blir man mörkrädd av, att se. Ingen man vill möta på en mörk bakgata. Något är helt klart hel galet i den skallen. ”An accident waiting to happen”.
JL ser ut som en rädd liten mager råtta, med ”ångeststora” ögon...fast rädda djur är farliga djur.
Så återstår då MS som jag gärna vill se bilder på. Den med en moder som ljuger och beskyddar honom oavsett, där talar vi verkligen om ett sjukt curlande. Hade hon låtit honom stå för sina misstag kanske det kunde blivit karl av honom också. Stackars barn som t.o.m. var rädda för honom. Att utsatta sina barn för dessa utbrott och självmordsförsök är så fruktansvärt att läsa.
Likaså var han ”an accident waiting to happen”.
Nej dom här tre ska inte få njuta av glömskan som fängelsevistelsen kan ge. Deras namn och deras vedervärdiga handlingar ska inte tystas ned för att det gynnar deras anhöriga.
Lider dessa av uppmärksamhet så för dom söka hjälp. Men munkavle för att deras skam och skuld gör sig påminda, det köper jag inte. Det är JD och hans anhöriga som är offren.
JDs anhöriga vill definitivt INTE att det tystas ner, att döma av det flertal intervjuer med sambon och mamman som jag läst.
Mattias Sandberg, Markus Isaksson och Jimmy Larsson är tre vedervärdiga mördare och detta ska dom både äga och avtjäna straff för.
Sen hoppas jag att ÅK tar det till HR och att straffen skärps. För rättvisans skull, för JD och hans anhörigas skull och för att samhället är tryggare med dessa tre inlåsta. Dessa tre livsstilsnarkomaner har inte bidragit med ett skit annat än att ligga samhället till last och förstöra andras liv.