2020-01-17, 19:06
Medlem
Alexfoleys avatar
[quote=Efternamn08|69955362]Jag fick ut åtalar mot FO. Det konstiga är att de säger att det finns fler pågående misstankar som ännu inte är klara så fler åtal kan komma från Stockholm senare. Nu vet jag inte vad dessa är men jag gissar att han är en av de misstänkta sekretess i Lilja. Men det vill jag gärna få fram. Är det någon som vet vilka de andra sekretess är? Är FO inblandad så är det tror jag via Nacka koppling, att de känner varandra från hemorten. Han kan fått köra bilen eller ställt upp med något annat. Men jag har läst någonstans att andra brottslingar inte gillar män som misshandlar och våldtar kvinnor.

Skrattar så jag får ont i magen nu🤣
Om jag har fått rätt information om dessa herrar som är misstänkta så kan jag nästan garantera att det är INGEN våldtäktsman eller kvinnomisshandlare som har varit delaktig i detta!
Tror inte att de skulle slå sig i lag med den typen av brottslingar OM DET INTE har varit hemligt såklart och avslöjats nu i efterhand!
Den kategorin av brott funkar nog inte i rånarkretsar där lojalitet är det viktigaste!
Citera
2020-01-17, 19:34
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej. Jonas Falk/Oredsson

Jag hade nästan hellre nämnt Karin Bergstrand
Citera
2020-01-17, 19:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Ja, why not. Direktlänk till Loomisrånet likaväl.
Citera
2020-01-17, 20:09
Medlem
Citat:
Åklagaren? Hittar tråden om playa som kommer bli helgläsning. Finns det kopplingar hit?
Citera
2020-01-17, 20:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Åklagaren? Hittar tråden om playa som kommer bli helgläsning. Finns det kopplingar hit?
Fast gå inte offshore nu. MR fixade lgh åt JF i Spanien 2007 och sen försökte han råna värdedepån ett par år senare.
Citera
2020-01-17, 20:29
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, why not. Direktlänk till Loomisrånet likaväl.

Citat:

Nej, det tvivlar jag å det starkaste på, och det ska inte halkas in på op. playa här även om det givetvis är jätteintressant
Citera
2020-01-17, 20:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej, det tvivlar jag å det starkaste på, och det ska inte halkas in på op. playa här även om det givetvis är jätteintressant
Självklart inte. Det är samma ÅK var andemeningen. För att du nämnde KB.

Fast E08 kan ju fota FUP, det är bara 16 000 sidor.
Senast redigerad av develi 2020-01-17 kl. 20:39.
Citera
2020-01-17, 21:00
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Jag fick ut åtalar mot FO. Det konstiga är att de säger att det finns fler pågående misstankar som ännu inte är klara så fler åtal kan komma från Stockholm senare. Nu vet jag inte vad dessa är men jag gissar att han är en av de misstänkta sekretess i Lilja. Men det vill jag gärna få fram. Är det någon som vet vilka de andra sekretess är? Är FO inblandad så är det tror jag via Nacka koppling, att de känner varandra från hemorten. Han kan fått köra bilen eller ställt upp med något annat. Men jag har läst någonstans att andra brottslingar inte gillar män som misshandlar och våldtar kvinnor.

Här är alla åtal mot FO som släpptes idag, tänker främst på användaren trollet som var intresserad.

https://minfil.com/tcO51bN4nb/G_vle_..._Aktbil_56_pdf

https://minfil.com/pdO913N3n1/G_vle_..._Aktbil_57_pdf

https://minfil.com/lbOa15Nfn5/G_vle_..._Aktbil_58_pdf

https://minfil.com/h8Oa19N9n4/G_vle_..._Aktbil_59_pdf

Vilket smuts han är!
Citera
2020-01-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Alla kan göra sina misstag även sent i livet men alla kan förändras och det är nästan alla (inte pedofiler och våldtäktsmän) värda.
Det värsta är de påståenden som inte är sanna plus bristen på fakta och att ge ut information som inte stämmer. Det visar att människor i vårt samhälle hellre dömmer en person i förväg istället för att ge de som vill förändra sitt liv en chans till att få göra det.

Du tycker fortfarande trots dagens vidriga åtal att FO ska få en ny chans?
Citera
2020-01-18, 00:28
Medlem
Citat:
Du tycker fortfarande trots dagens vidriga åtal att FO ska få en ny chans?
Klart han ska ha en chans till! Finns säkert en kvinna till i hans bekantskapskrets som förtjänar lite stryk och misshandel. För att inte tala om våldtäkt.
Citera
2020-01-18, 12:23
Medlem
Vad jag kunde se så var inte Henrik inblandad i Playamålet.
Citera
2020-01-18, 12:42
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Vad jag kunde se så var inte Henrik inblandad i Playamålet.

Tror han har varit involverad i Södertälje nätverket för ett antal år sedan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in