Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det skulle jag säga är Mshop. Har även jag kört generic pharma men cypionaten. Kört testo i cruise/blast ett år ganska exakt nu. GP var helt ok. Men i slutet av cruisen så kände jag lite dipp. Gick då på senaste testo e batchen Pro Oil. Samma mängd kördes men kände direkt mer värme i kroppen och mkt fint välmående.

Så mitt råd är Mshop och deras Pro Oil testo E.

Är mer än nöjd och ska bli så härligt gå upp i dos den här teston.

Kan bara instämma.
Citera
2017-03-17, 19:53
Medlem
Byks avatar
Citat:
Det skulle jag säga är Mshop. Har även jag kört generic pharma men cypionaten. Kört testo i cruise/blast ett år ganska exakt nu. GP var helt ok. Men i slutet av cruisen så kände jag lite dipp. Gick då på senaste testo e batchen Pro Oil. Samma mängd kördes men kände direkt mer värme i kroppen och mkt fint välmående.

Så mitt råd är Mshop och deras Pro Oil testo E.

Är mer än nöjd och ska bli så härligt gå upp i dos den här teston.

Okej, tack för tipset. Låter intressant. Den är dessvärre slut för tillfället, hoppas den kommer snarast !

Undrar också över Hulkshops testo E, någon som har någon erfarenhet? den innehåller ju dessutom 50mg/ml extra per flaska Alltså 300mg/ml.

Vore toppen om någon som provat kan ge ett utlåtande!
Tack.
Senast redigerad av Byk 2017-03-17 kl. 19:58.
Citera
2017-03-17, 20:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Okej, tack för tipset. Låter intressant. Den är dessvärre slut för tillfället, hoppas den kommer snarast !

Undrar också över Hulkshops testo E, någon som har någon erfarenhet? den innehåller ju dessutom 50mg/ml extra per flaska Alltså 300mg/ml.

Vore toppen om någon som provat kan ge ett utlåtande!
Tack.

Vet inte om du vet det, men Hulklab har nya ägare och ny kokare.

Så här skriver den gamla kokaren.

Inte konstigt det inte funkar när det inte ens är vi som hade hulk lab som driver den. Vi blev kuppade på den.

Jag är hulk lab kokare egentligen och är inte ens risk som har den längre.

Tro mig ska ha tillbaka min shop. Gör ont i mig att se hur de som driver den nu dödar den.
Citera
2017-03-18, 16:26
Bannlyst
Citat:
Vet inte om du vet det, men Hulklab har nya ägare och ny kokare.

Så här skriver den gamla kokaren.

Inte konstigt det inte funkar när det inte ens är vi som hade hulk lab som driver den. Vi blev kuppade på den.

Jag är hulk lab kokare egentligen och är inte ens risk som har den längre.

Tro mig ska ha tillbaka min shop. Gör ont i mig att se hur de som driver den nu dödar den.
Hulklab har samma ägare nu som dem hade 2012. Deras förra kokare drog sig ur för han ville starta eget så nu har dem kokaren dem hade då dem öppnade shoppen, och han gör bra oljor. Kör själv deras nya batchar och dem gör det dem skal tycker tom dem är lenare än 20ml oljorna som deras förra kokare gjorde.

Sen konstigt att dem blev kuppade på hb kontot, cm kontot, oljorna ja allt. Och sen att en nyreggad skriver det, och sen att admin raderade inlägget. 1+1=2 vem som förstår det var smutskastning bara.
Citera
2017-03-18, 16:39
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Hulklab har samma ägare nu som dem hade 2012. Deras förra kokare drog sig ur för han ville starta eget så nu har dem kokaren dem hade då dem öppnade shoppen, och han gör bra oljor. Kör själv deras nya batchar och dem gör det dem skal tycker tom dem är lenare än 20ml oljorna som deras förra kokare gjorde.

Sen konstigt att dem blev kuppade på hb kontot, cm kontot, oljorna ja allt. Och sen att en nyreggad skriver det, och sen att admin raderade inlägget. 1+1=2 vem som förstår det var smutskastning bara.

Ok. Tack för förklaringen. Den var mkt bättre än den jag fick via PM av en... ? Vettefan vem han/hon är men tyckte tydligen jag var en pajas för det jag skrivit.

Hulklab har alltid vart bra alla dessa år dom funnits. Men får väl erkänna att jag gick på vad som skrivits av den förra kokaren.
Citera
2017-03-18, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ok. Tack för förklaringen. Den var mkt bättre än den jag fick via PM av en... ? Vettefan vem han/hon är men tyckte tydligen jag var en pajas för det jag skrivit.

Hulklab har alltid vart bra alla dessa år dom funnits. Men får väl erkänna att jag gick på vad som skrivits av den förra kokaren.
Dem har en kokare dem haft innan, skrev att det var deras första men skrev fel
Citera
2017-03-20, 22:21
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Hur är det med bamse? Någon som provat den? Framförallt deras testo.
Citera
2017-03-21, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Hur är det med bamse? Någon som provat den? Framförallt deras testo.

Bamse fick mycket skit för nåt år sen pga fake produkter. Ingen som pratat om bamse på FB sen dess. Så jag skulle passa mig. Jag har personligen ingen erfarenhet av dom dock.

mvh
Citera
2017-03-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Bamse fick mycket skit för nåt år sen pga fake produkter. Ingen som pratat om bamse på FB sen dess. Så jag skulle passa mig. Jag har personligen ingen erfarenhet av dom dock.

mvh

Stämmer bra. Bytte ägare, sen gick det käpprätt åt helvete. Undvik Bamse.
Citera
2017-03-28, 11:19
Medlem
Khaams avatar
Nån som vet nått om Svea lab?och även superman labs?

MVH//
Citera
2017-03-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Nån som vet nått om Svea lab?och även superman labs?

MVH//

Svea säljer matolja, kasst skit helt enkelt. Borde vara allmänt känt vid det här laget.

Superman är kvalitetsgrejer. Du blir aldrig missnöjd.
Citera
2017-03-28, 14:11
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Svea säljer matolja, kasst skit helt enkelt. Borde vara allmänt känt vid det här laget.

Superman är kvalitetsgrejer. Du blir aldrig missnöjd.
ok .
jag köper mina grejer från swedstore jämt sedan nått år tbax men de ja vill ha nu finns inte inne.
därför jag inte har nån direkt koll på dom andra shopparna.
tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in