Citat:
Ursprungligen postat av
Obekvamstamning
Pröva att ta 1 paracetamol när du inte kan somna. Hjälper alltid på mig. Smärtlindring=lugnande
Tycker det är bra om man har förhöjd kroppstemp på kvällen,
Ibland kan även 250mg räcka. Men har man inte ont eller så, ingen huvudvärk, finns det ingen anledning att ta mer. Hindrar muskleltillväxten, alvedon ska man ta ytterest sällan. Några gånger om året, högst.