Citat:
Nu pratar vi om nordiska förhållanden i fängelse.
Det är inte enbart C det berör. Däremot är ringa ålder givet som förbud.
C är rätt mycket ute i säven och susar så den damen har en hel del problem att jobba på som högerextremist.
Hur som haver anser jag att psykopater som mördar kvinnor har förbrukat sin rätt att roa sig med sådana. Jag pratar om att gifta sig och pippa.
Rekommenderar professioner att inte dejta psykopater och att försöka ta sig ur relationer utanför murarna är det dubbelmoral att tillåta det under sådana omständigheter.
Kvinnorna som häckar runt störda interner är som sagt väldigt naiva från start. Ett enkelt byte för hjärntvätt. Sekterism rekommenderas inte heller?
Övriga får de bedöma vilket väl redan sker idag.
Det är inte enbart C det berör. Däremot är ringa ålder givet som förbud.
C är rätt mycket ute i säven och susar så den damen har en hel del problem att jobba på som högerextremist.
Hur som haver anser jag att psykopater som mördar kvinnor har förbrukat sin rätt att roa sig med sådana. Jag pratar om att gifta sig och pippa.
Rekommenderar professioner att inte dejta psykopater och att försöka ta sig ur relationer utanför murarna är det dubbelmoral att tillåta det under sådana omständigheter.
Kvinnorna som häckar runt störda interner är som sagt väldigt naiva från start. Ett enkelt byte för hjärntvätt. Sekterism rekommenderas inte heller?
Övriga får de bedöma vilket väl redan sker idag.
Nej, det sexuella håller jag helt med om. Det är liksom ingen mänsklig rättighet.
Framförallt inte för en sexualsadist som missbrukat det å det allra vidrigaste,grövsta.
En kvinnomördare och kvinnoplågare.
Jag menade att jag var emot isolering. Att de enbart skulle ha interner att umgås med.
Men att kriminalvården skulle få större befogenheter att sålla i besöken.
Som att gifta sig. Det vore ju sin sak om det var ett seriöst kärleksförhållande som vuxit fram över många år.
Men det här låter ju närmast som en passionerad nyck. Nåväl. Nu när det är känt att han är gift kommer väl en del av damerna att tappa intresset för honom. De övriga nya bekantskaperna av kvinnligt kön kunde kanske kriminalvården sätta stopp för.
Om de hade sådana befogenheter.