2020-01-15, 17:27
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lohe
Så nu ligger det senaste avsnittet bakom en betalningsmur. Nån som vet om det kommer att vara så här? Kan man hitta avsnitten någon annanstans än på dplay? Jag har inte råd med premium.

Det ligger bara under premium tills att Kanal 5 har sänt det avsnittet. Så klockan 22:00 kan du se det gratis på dplay.
Citera
2020-01-15, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Det ligger bara under premium tills att Kanal 5 har sänt det avsnittet. Så klockan 22:00 kan du se det gratis på dplay.
Tack för ditt svar! Bra då!
Citera
2020-01-15, 18:08
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
För att de känner sig smarta när de själva kommer på svaren... oavsett hur banala ämnena som avhandlas är.

De lever trista liv och istället för att vara ute och upptäcka världen sitter de framför tv:n och tittar på andra som gjort/gör det... och i och med att de flesta av dem är löneslavar/bidragsparasiter, där varje dag är den andra lik, ger tv:n dem något nytt att prata om med andra i samma meningslösa tillvaro.
Haha. Aj, jag känner mig träffad

Melander kan mycket. Tror de kan gå långt. Tråkigt med dessa "enpersonslag" förra året var det Peter Magnusson och nu sitter Hanna där och kör nästan helt solo.
Citera
2020-01-15, 22:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad är HSB? som Anders Lundin försökte skämta med mig om...

Att höra fattigmans The real group upprepande låta under järnridån var inte angenämt, publiken skratta tillslut av ren aggression...över dom bus-enkla frågorna

Har man flera pez, har man en samling pezzarer i sig

En fotomodell ska vara snyggare än sådär....jag tänker på Pontus, man kan ha en såndär
ur-ringning när det saknas nått på mitten

Vilket duktig CP jag är, jag sitter och hävdar morän inför mig själv
men ja ä int hemma..för jag ha fått fö mä att morän ä en sten,
inte jord

Det är förvisso avslöjande när vissa tävlande får återkomma, för då kan man se vem som har parasiterat på en kollega och den som kan något enskilt

Ett rundstycke måste vara horan i bygden
Senast redigerad av Enmansdemo 2020-01-15 kl. 23:02.
Citera
2020-01-15, 22:52
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är förvisso avslöjande när vissa tävlande får återkomma, för då kan man se vem som har parasiterat på en kollega och den som kan något enskilt

Tänkte samma sak. Förra säsongen var Richard Olson stundtals ursinnig på Karin Magnusson som han skyllde förlusterna på. Men nu när hon slipper honom går det ganska bra för hennes lag. Pontus Gårdinger å andra sidan är helt lost utan Maria Wetterstrand. Det blir spännande att se vilket lag som kommer förlora mot Janne och Cecilia.
Citera
2020-01-15, 23:40
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Tänkte samma sak. Förra säsongen var Richard Olson stundtals ursinnig på Karin Magnusson som han skyllde förlusterna på. Men nu när hon slipper honom går det ganska bra för hennes lag. Pontus Gårdinger å andra sidan är helt lost utan Maria Wetterstrand. Det blir spännande att se vilket lag som kommer förlora mot Janne och Cecilia.
Ett annat intressant lag är Peter Magnusson och Christine Meltzer. Förra året tvingades hans ju tävla med Karin Lazerow som ju var ungefär lika usel som Janne och Cecilia. I själva verket var hon såpass usel och virrig att hennes bidrag till laget närmast var negativ då hon störde Peter och fick honom ur balans.

Jag kan tänka mig att Peters krav för att vara med en säsong till var att han skulle slippa ha den urkassa Lazerow i sitt lag. Meltzer är ju troligen inte heller någon höjdare men så dålig som Lazerow kan hon omöjligt vara så det borde kunna gå lite bättre för Peter denna säsong.
Citera
2020-01-16, 00:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag kan tänka mig att Peters krav för att vara med en säsong till var att han skulle slippa ha den urkassa Lazerow i sitt lag. Meltzer är ju troligen inte heller någon höjdare men så dålig som Lazerow kan hon omöjligt vara så det borde kunna gå lite bättre för Peter denna säsong.

Håller med, tror Peter går till final. Han var helt själv förra säsongen, men vara nära semi ändå.
Citera
2020-01-16, 01:42
Medlem
kukflashs avatar
Vad dryg Filip är mot Anders, speciellt på sista frågan när han gissade på Leif G.W Person
Citera
2020-01-16, 18:27
Medlem
Joe Blows avatar
Cecilia Frode ikväll. Återigen skall man undra om hon representerar sig själv eller av någon anledning väljer att spela en kliniskt komplett blåst bimbo.
Citera
2020-01-16, 18:38
Medlem
Giggsys avatar
Håller stenhårt på Sven och Ebba denna säsong.
Citera
2020-01-16, 18:48
Moderator
Dr Kings avatar
Som en uppladdning inför Frodes medverkan ikväll måste man ju se hennes Roast på Berns.

https://www.youtube.com/watch?v=a8HUVJiYc7Y

Tveklöst har hon inte alla hästar hemma och övriga deltagare vet inte om de skall skratta, gråta eller kalla in en läkare.
Citera
2020-01-16, 20:37
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Som en uppladdning inför Frodes medverkan ikväll måste man ju se hennes Roast på Berns.

https://www.youtube.com/watch?v=a8HUVJiYc7Y

Tveklöst har hon inte alla hästar hemma och övriga deltagare vet inte om de skall skratta, gråta eller kalla in en läkare.
Det paradoxala är ju att i denna roast är hon helt jävla lysande. Dom kan inte hantera hennes sanningar och deras reaktioner ger henne rätt på alla punkter och i alla detaljer. Jag vill minnas att jag kontaktade henne och tackade henne för att hon drog ner brallorna på hela podiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in