2020-01-16, 22:26
Medlem
Sven Melander vilken jävla stjärna
Citera
2020-01-16, 23:07
Moderator
Dr Kings avatar
Sven Melon fortsätter att imponera. Tills man får veta vilka par som kommer att delta i den andra gruppen håller jag han och Ebba som favoriter att vinna denna säsong.

Även Cecilia Frode överraskade från sin mycket låga nivå genom att faktiskt kunna ett flertal frågor. När det gäller Janne Josefsson är det nog dock som hans son hade sagt att folk trodde om honom, han har en begynnande demens. Han trodde ju t.ex. att Nordsjön var ett av de 3 världshaven innan Cecilia korrekt räddade honom med att det skulle vara Indiska oceanen (förutom Atlanten och Stilla havet).
Citera
2020-01-16, 23:19
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Som en uppladdning inför Frodes medverkan ikväll måste man ju se hennes Roast på Berns.

https://www.youtube.com/watch?v=a8HUVJiYc7Y

Tveklöst har hon inte alla hästar hemma och övriga deltagare vet inte om de skall skratta, gråta eller kalla in en läkare.

Har hon tappat 10-15kg sen det där klippet? Tänker på överkroppen. Nyckelben med mera, tycker det bara är ett skelett .
Citera
2020-01-17, 00:43
Medlem
Alltså... är Janne J verkligen såhär korkad eller spelar han för underhållningsvärdet? Kommer ju aldrig kunna ta hans dokumentärer på allvar igen efter detta...
Citera
2020-01-17, 05:25
Medlem
Jag har så otroligt svårt för det här programmet. Det är stämningen som ger mig rysningar. Det sitter och njuter av sällskapet så mycket. Professionalism saknas. Dessutom tycker jag att det är så jävla fånigt att de inte vågar chansa för att riskera sig själva som dumma? Det är ju så jävla cyniskt samhälle vi lever i och det här skickas ju rakt ner i ledet och kommer forma många som tittar på detta.
Citera
2020-01-17, 10:54
Medlem
rikastistorstans avatar
Fan vad elaka alla skall vara. Janne och Cecilia är ju underbara att titta på. Jävligt synd att Fråga doktorn inte tävlar med Sundin längre. Mina favoriter från förra säsongen. Den nye snubben är ju inte alls lika likeable.
Citera
2020-01-17, 13:29
Bannlyst
Spelar Janne Josefsson och tjejen dumma lr är dom verkligen så korkade?
Deras kunskapsnivå ligger ju på tredjeklassare.
Citera
2020-01-17, 14:15
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Spelar Janne Josefsson och tjejen dumma lr är dom verkligen så korkade?
Deras kunskapsnivå ligger ju på tredjeklassare.
Spelar.
Citera
2020-01-17, 16:43
Medlem
Gavins-Friends avatar
Vad skulle de tjäna på att spela dumma? Ibland resonerar de konstigt men lyckas komma fram till rätt svar.
Citera
2020-01-17, 16:51
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Vad skulle de tjäna på att spela dumma? Ibland resonerar de konstigt men lyckas komma fram till rätt svar.
Klart han drev om Nordsjön.
Citera
2020-01-17, 20:15
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Klart han drev om Nordsjön.
Ja men det var ju aldrig ett svar. Utan han använde det när han resonerade. Men varför skulle de med flit ge korkade svar som de ibland gör?
Citera
2020-01-19, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karlxgustaf
Imponerad av Melander.

Egentligen är jag inte det, han presterar väl ungefär som man förväntar sig av honom. Han har alltid verkat ganska skärpt. Men sen kanske han tar det på ett större allvar och faktiskt försöker, till skillnad mot t.ex. pajasen Josefsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in