2020-01-14, 22:49
Moderator
Dr Kings avatar
Inte oväntat är Kakan och Kalle riktigt usla. Inte så usla som Janne Josefsson och Cecilia Frode så att det blir humor utan bara sådär pass kassa att man undrar om de har noll självinsikt när de tackade ja till att vara med här. Kakan har väl varit med minst en säsong i På Spåret och var riktigt usel då också.
Citera
2020-01-14, 22:55
Medlem
Emmansdemo vad menar du med törstig - uttorkad

Uttorkad är ju inte motsatsen till törstig, de betyder ju samma sak
Citera
2020-01-15, 07:55
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Deltagarna under all kritik idag.....varför får en så äppelkäck optimist som Axel en ny chans...Nisse Hallberg tänker jag inte acceptera, någon som enbart är ståuppkomiker...nej

Susanne Axell vann ju förra säsongen, och hon och Nisse Hallberg krossade sina motståndare så nog har dom ett existensberättigande i programmet allt.
Citera
2020-01-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jag håller inte med er som tycker att den nya säsongen kommer för tätt inpå. Jag gillar programmet starkt och vill ha det året runt.

Ett par tankar bara:

1. Beklagligt att Kakan Hermansson görs mänsklig. En dokumenterad polishatare och vänsterextremist. Hon blir säsongens svar på svartbyggaren och terrorsammankopplade Özz Nujen. Men så länge extremismen är åt vänster är det inga problem i mediesvängen.

2. Hoppas inte att man tagit åt sig av kritiken mot Under Pressure. Det är ett kanonmoment som dock kan förfinas på så sätt att det ska vara möjligt att ta ungefär 15 poäng varje program. Vissa gånger är det stor skillnad på momentet från program till program och det blir då orättvist vad gäller det totala antalet ihopskrapade poäng sett till tabellen.

3. Den absolut viktigaste punkten. Att man tagit med Cecilia och Janne igen FÅR inte innebära att man gjort en På Spåret och börjat anpassa frågorna efter de tävlande. Frågorna ska vara TOTALT slumpmässigt utplacerade på lagen och det ska finnas en kittlande risk för totalt fiasko. Annars dör det här programmet.

Punk tre var redan förstörd i säsong 2 tyvärr, då judinnan med museum i New York fick antikvariat- och juvelfrågor, Edward fick mat- och spritfrågor, Olof Lundh fick fotbollsfrågor etc. Fanns säkert många fler exempel som jag inte kommer ihåg. Håller dock 100% med dig i sak.
Citera
2020-01-15, 11:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Punk tre var redan förstörd i säsong 2 tyvärr, då judinnan med museum i New York fick antikvariat- och juvelfrågor, Edward fick mat- och spritfrågor, Olof Lundh fick fotbollsfrågor etc. Fanns säkert många fler exempel som jag inte kommer ihåg. Håller dock 100% med dig i sak.

Kan man verkligen säga att judinnan fick anpassade frågor? Juvelfrågan var ju enda frågan hon kunde genom alla hennes program. Mindre än 1% av frågorna rörde alltså hennes område.
Citera
2020-01-15, 11:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Inte oväntat är Kakan och Kalle riktigt usla. Inte så usla som Janne Josefsson och Cecilia Frode så att det blir humor utan bara sådär pass kassa att man undrar om de har noll självinsikt när de tackade ja till att vara med här. Kakan har väl varit med minst en säsong i På Spåret och var riktigt usel då också.

Kakan är med för att hon är en lesbisk manshatande vänstertjockis.
Citera
2020-01-15, 11:55
Medlem
Vart kan man se vilka som är med i nya säsongen?
Citera
2020-01-15, 13:48
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Vart kan man se vilka som är med i nya säsongen?

https://press.discoverynetworks.se/pressweb/560a54348db56/post/har-ar-alla-deltagare-i-alla-mot-alla-sasong-3

Citat:
Här är alla deltagare i omgång 1, säsong 3 av Alla mot alla med Filip och Fredrik:

Kalle Moraeus & Kakan Hermansson
Suzanne Axell & Nisse Hallberg
Hanna Hellquist & Lars Lerin
Karin Magnusson & Anders Lundin
Sven Melander & Ebba von Sydow
Peter Magnusson & Christine Meltzer
Janne Josefsson & Cecilia Frode
Pontus Gårdinger & Caroline Winberg

Säsong 3, omgång 2:

TBA
Citera
2020-01-15, 14:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Susanne Axell vann ju förra säsongen, och hon och Nisse Hallberg krossade sina motståndare så nog har dom ett existensberättigande i programmet allt.
Ja
ifall det allt handlade om kunskap före vilka man vill se i programmet

Tydligen vill dom se Janne & Cecilia för att dom är i andra ändan sämst,
i På spåret hade dom aldrig fått återvänt

Citat:
Kalle Moraeus & Kakan Hermansson
Suzanne Axell & Nisse Hallberg
Hanna Hellquist & Lars Lerin
Karin Magnusson & Anders Lundin
Sven Melander & Ebba von Sydow
Peter Magnusson & Christine Meltzer
Janne Josefsson & Cecilia Frode
Pontus Gårdinger & Caroline Winberg
Förlåt? någon med pockande influensa?

Meltzer ska sitta och vara oförskämt uppspelt och fnittrig
som vanligt men jävligt snygg

Kul att K Magnusson återvänder

Jag hade velat se henne ihop-parad med Sture Bergwall hellre,
hur le är man int på Anders Lundin...
Senast redigerad av Enmansdemo 2020-01-15 kl. 15:00.
Citera
2020-01-15, 14:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Emmansdemo vad menar du med törstig - uttorkad

Uttorkad är ju inte motsatsen till törstig, de betyder ju samma sak
Jo jag noterar nu att jag hade ett synaps fel när jag skrev det där men du är först ut-torkad varav
du blir törstig tänkte mitt törstande hugskott

Men svaret var definitivt inte o-törstig utifrån ett biologiskt perspektiv....istället för den där semantiskt ovärdiga F&F konstruktionen som en dyngrak 2-åring lika gärna skulle kunna resonerats sig fram
ihop med ena moders-tutten
Det var en onödig fråga fram tills "Fråga Lund" give oss svaret på frågan om
passiv mjölksyra mot törst
Senast redigerad av Enmansdemo 2020-01-15 kl. 15:07.
Citera
2020-01-15, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
https://press.discoverynetworks.se/pressweb/560a54348db56/post/har-ar-alla-deltagare-i-alla-mot-alla-sasong-3

Stort tack

Något säger mig att Kalle Moraeus & Kakan Hermansson kan bli en underhållande duo.
Citera
2020-01-15, 16:27
Medlem
Så nu ligger det senaste avsnittet bakom en betalningsmur. Nån som vet om det kommer att vara så här? Kan man hitta avsnitten någon annanstans än på dplay? Jag har inte råd med premium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in