2020-02-04, 22:11
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Man ser t.o.m Jak-skalperingen på Nepals flagga

Pakistan Kalle är nästan sämre än J. Josefsson
Citera
2020-02-04, 22:17
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag heter Regis
Man ser t.o.m Jak-skalperingen på Nepals flagga

Pakistan Kalle är nästan sämre än J. Josefsson
Värre är ju att Kalle sitter som ett jävla mähä och låter sig hunsas av det där feta apludret bredvid honom i buren.
Citera
2020-02-04, 22:29
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Värre är ju att Kalle sitter som ett jävla mähä och låter sig hunsas av det där feta apludret bredvid honom i buren.
Exkluderat fetman & glasögonen så ser hon faktiskt snygg ut med spray-luggen & polisongerna, och kom ihåg hennes bärsärkagång mot Caroline kan vara av kärlek också

Bara högerhänta (heilhanden) döms för häst mot folkgrupp
bara så ni får en inblick om hur en F&F fråga kan bli till
Citera
2020-02-04, 22:31
Medlem
EnGodForlorares avatar
Kalle och Kakan är precis lika dåliga som Cecilia och Janne fast inte i närheten av lika roliga. De har dessutom sämst kemi och Kakan känns väldigt try hard.
Citera
2020-02-04, 22:47
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Ska dom har rättstavning som gren måste dom har minst 1 hel minut, hoppas att F&F lär sig
något av denna fadäs

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Kalle och Kakan är precis lika dåliga som Cecilia och Janne fast inte i närheten av lika roliga. De har dessutom sämst kemi och Kakan känns väldigt try hard.
Kalle verkar vara deprimerad för att vara Kalle i TV, jag tycker det är upp-piggande att se honom såhär nere
Senast redigerad av Jag heter Regis 2020-02-04 kl. 22:50.
Citera
2020-02-04, 22:47
Moderator
Dr Kings avatar
Kakan i stavningsfrågorna i Under Pressure
Så otroligt usel prestation av henne. Man fick ju intryck av att det är knappt att hon kan alfabetet.
Citera
2020-02-04, 22:56
Medlem
Kakan verkar av detta program att döma vara en rent av elak människa. Lägger totalt värdelösa kommentarer om både folk och ting. Blir ju arg på riktigt hemma i soffan, vad i helvete
Citera
2020-02-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liluglymane
Kakan verkar av detta program att döma vara en rent av elak människa. Lägger totalt värdelösa kommentarer om både folk och ting. Blir ju arg på riktigt hemma i soffan, vad i helvete

Eller hur?! Jag har så svårt att hitta något som helst positivt
hos denna kvinna, nää, elak, osympatisk och otrevlig.

Nu får jag väl en massa skribenter emot mig, men det må
vara hänt, det får jag ta.

Kakan har förmodligen bra sidor, men jag har extremt svårt
att upptäcka ev sådana sidor i alla fall.
Manshatare också kanske?

Tycker synd om Kalle, han kunde väl ha fått en trivsammare
och roligare medtävlande vid sin sida.
Citera
2020-02-05, 00:11
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Eller hur?! Jag har så svårt att hitta något som helst positivt
hos denna kvinna, nää, elak, osympatisk och otrevlig.

Nu får jag väl en massa skribenter emot mig, men det må
vara hänt, det får jag ta.

Kakan har förmodligen bra sidor, men jag har extremt svårt
att upptäcka ev sådana sidor i alla fall.
Manshatare också kanske?

Tycker synd om Kalle, han kunde väl ha fått en trivsammare
och roligare medtävlande vid sin sida.

Jag har inte haft några direkta åsikter om Kakan innan, men hon gav inget bra intryck alls. Samtidigt som hon skulle hävda sin egen förträffliga HBTQ-medvetenhet och att RFSL ej längre dög för henne, så spydde hon ut fördomar om Carro och Pontus sexliv, objektifierade dem, och förlöjligade deras upplevelser. Framför allt gick hon på Carro som inte ville käfta emot, vilket gjorde att det mer liknade mobbning än hård skämtjargong.

I själva spelet så gick hon på sina egna svarsalternativ när Kalle la fram andra förslag varpå Kalle hade rätt. Hon skickade ut Kalle i utvisningsbåset och lyckades i den rundan kamma hem noll poäng och de blev utklassade av Pontus och Carro. Bra insats.
Citera
2020-02-05, 00:14
Medlem
Redaktionen när de ringde och frågade Peter Magnusson om han ville vara med i år igen i programmet:

- Ja, det är Peter
- Hej, vi ringer från Kanal 5 och undrar om du vill medverka i nästa säsong av Alla mot Alla?
- ...
- Det är inte med Karin i år
- Ja, då är jag gärna med!
Citera
2020-02-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liluglymane

Håller med, det är inte direkt så att kommentarerna flyger med glimten i ögat utan det är ren bitterhet.
Även Hanna Hellquist är rätt störande och verkar vara en översittare. Står dock ut med henne då hon är oerhört bildad.
Citera
2020-02-05, 01:21
Medlem
Vilken genuint elak, otrevlig och självcentrerad människa Kakan framställer sig som!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in