Citat:
Ursprungligen postat av
Snoken19
Du hade en teori att någon var kär i vilma.
Som leder till att w bragts om livet.
Men om du funderar så här istället.
Om någon annan var kär i Tisko istället.
Tex en kille.
Har du några teorier om vad som då skulle ha hänt?
Vad tror du då?
Har du någon teori?
Fundera du det..
Ska bli intressant och hör vad du tror..
Om man har dödat två personer är man då en seriemördare?
Finns ju sjuka människor även i Sverige..
Om en kille var/är kär i Tishko, då kan den killen ha försökt få relationen mellan Tishko och Wilma att ta slut, tex med hjälp av falska Twitter-konton.
Och sen om det inte funkade, då kan han ha bestämt sig för att döda Wilma.
Och då var den killen kanske någon som gillade 2pac redan i juli år 2013, eftersom Twitter-kontot @tishkoshabaz först hette @2pacacveli .
Men eftersom det då är en kille som är gay eller bi, då kan han kanske ha låtsats gilla 2pac, för att komma i kontakt med killar.
Men du frågade om man är en seriemördare om man har dödat två personer. Jag tolkar det som att du menar att den som dödade Wilma, även har dödat en annan person. Skulle det andra mordet då ha skett före eller efter mordet på Wilma?
Och är det andra mordet relaterat till mordet på Wilma, eller har det kanske skett långt tidigare?
Och hur är det med "3 april"?
Du har skrivit tidigare i tråden att Wilma gjorde något den dagen, och att den som vet vad som hände den dagen, den har lösningen på Wilmas död. Eller så tolkade jag det iallafall.
Det måste väl då vara något Wilma har gjort den dagen, som har fått någon att tänka att Wilma måste dö, tex att hon bevittnade ett brott, tex det andra mordet, eller att hon själv gjorde något som någon ansåg var oförlåtligt?
Och sen måste jag fråga dig rakt ut: Vet du vem som dödade Wilma?
Om du inte vill säga hens namn, kan du då iallafall ge första bokstaven i namnet på den som dödade Wilma?