2020-01-13, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det ville jeg også gjort mot sønnen min, hvis jeg visste at han skulle arve drøssevis av millioner, som jeg hadde brukt hele livet mitt til å bygge opp. Særlig hvis sønnen min bare "🎼ville spille bassgitar med de tøffe guttene.. 🎸🎵" - eller hvordan var den sangen nå igjen? "Min beibi dro avsted - dro avsted...🎶"

At han skal arve flere millioner, hjelper han ikke nå i dag. Det er jo nå han trenger en egen bolig, og ikke når han er 60 år gammel, og TH er død.
En god far, som atpåtil er søkkrik kan jo hjelpe sin egen sønn med bolig, uavhengig om sønnen spiller bassgitar eller er lidenskapelig opptatt av å følge farens fotspor, med mindre at TH er gjerrig da.
Citera
2020-01-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Bitcoins Norge er under etterforskning for underslag.

Nettavisen 17.10.2019
Økokrim sikter Bitcoins Norge-sjefen i Stavanger

Det er mange nyhetssaker fra mai i fjor og utover, som omhandler problemer i Bitcoins Norge.

E24 fra 5. januar i år.
Bitcoins Norge-stevningen levert: 127 kunder krever ti mill.

Det kan synes som at iallfall Bitcoins Norge sine kunder ikke lenger er anonyme, etter et angivelig hacker-angrep mot selskapets server i USA tidlig på året i fjor.

Hva i all verden mener du Bitcoins Norge har med saken å gjøre ? Forstår du i det hele tatt hva Bitcoins Norge er (var) ?
Citera
2020-01-13, 23:24
Medlem
Her er aksjonærlisten for bitcoins Norge as for de som er interesserte
https://www.proff.no/aksjon%C3%A6rer/-/o.a-torjussen-eiendom-as/998436419
Citera
2020-01-13, 23:44
Medlem
En av aksjonærene i bitcoin Norge bor 1,6 km eller 5 min fra TH

Utdanning:

Norges Tekniske Høyskole
Siv. ing.Informatikk

NKI
Elektronikk

Luftforsvarets Tekniske Befalsskole
Flyradio og navigasjon

Lørenskog gymnas
Real
Senast redigerad av Gassa 2020-01-14 kl. 00:01.
Citera
2020-01-14, 00:20
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
En av aksjonærene i bitcoin Norge bor 1,6 km eller 5 min fra TH

Utdanning:

Norges Tekniske Høyskole
Siv. ing.Informatikk

NKI
Elektronikk

Luftforsvarets Tekniske Befalsskole
Flyradio og navigasjon

Lørenskog gymnas
Real

En passende profil på "vår mann"?
Citera
2020-01-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
En passende profil på "vår mann"?

Litt gammel kanskje ? Men det viser at personer i nærmiljøet faktisk investerer i kryptovaluta og kanskje har gått på noen smeller.
Citera
2020-01-14, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
At han skal arve flere millioner, hjelper han ikke nå i dag. Det er jo nå han trenger en egen bolig, og ikke når han er 60 år gammel, og TH er død.
En god far, som atpåtil er søkkrik kan jo hjelpe sin egen sønn med bolig, uavhengig om sønnen spiller bassgitar eller er lidenskapelig opptatt av å følge farens fotspor, med mindre at TH er gjerrig da.
Tror du THjr har økonomiske problemer?
Jeg har ikke inntrykk av at han er hjelpesløs. Synes det virker som han gjør det han vil gjøre.

Trenger ikke drøssevis av millioner for å spille bassgitar - bare lidenskap.
Citera
2020-01-14, 07:05
Bannlyst
Citat:
Tror du THjr har økonomiske problemer?
Jeg har ikke inntrykk av at han er hjelpesløs. Synes det virker som han gjør det han vil gjøre.

Trenger ikke drøssevis av millioner for å spille bassgitar - bare lidenskap.

Tror vi snakker om to forskjellige ting her. Jeg snakker om hus, og du snakker om bassgitar.
Det er snakk om THs gjerrighet, og ikke om sønnen har råd til å kjøpe en bassgitar til 8000 kroner.
Citera
2020-01-14, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Tror vi snakker om to forskjellige ting her. Jeg snakker om hus, og du snakker om bassgitar.
Det er snakk om THs gjerrighet, og ikke om sønnen har råd til å kjøpe en bassgitar til 8000 kroner.
Nei, vi snakker om det samme. Det er mange som klarer å kjøpe hus eller leilighet uten foreldrenes hjelp.
Citera
2020-01-14, 17:55
Medlem
Citat:
Nei, vi snakker om det samme. Det er mange som klarer å kjøpe hus eller leilighet uten foreldrenes hjelp.

Må si meg enig med Orderud her, TH virker tilsynelatende til å være ekstremt gjerrig eller grådig og det kan være motivet for drapet.
Citera
2020-01-14, 18:22
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Har du fått fingrene i 1 800 millioner kroner, er du vel per definisjon grådig/girig.
Man er sikkert duktig, arbetsam og motiverad - men det er bestämt ett element av girighet också.
Citera
2020-01-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Må si meg enig med Orderud her, TH virker tilsynelatende til å være ekstremt gjerrig eller grådig og det kan være motivet for drapet.
Enkelte, f eks Jo Nesbø, mener at det ikke er bra å arve for mye penger: « Det handler om at i mitt testamente, som jeg nylig har vært hos en advokat og underskrevet, står det at datteren min skal få nok penger til en bra leilighet i Oslo. Ellers skal alt gå rett til Harry Hole-stiftelsen, sa Nesbø ifølge Bergensavisen.»
Videre: « Hvis jeg blir kidnappet, skal ikke kidnapperne få noe som helst. Alt skal til stiftelsen. Det er mest en advarsel til de som tenkte på å kidnappe meg. Der er det ingenting å hente, fortalte han ifølge BA.» Mer her: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/datteren-far-bare-en-leilighet-2920398
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in