Citat:
Ursprungligen postat av
JumpingJack
Och ändå så skrev paret att de ska jobba på att bli "financially independent". Det borde man kanske anse sig vara om man har några hundra miljoner på banken. Hur out of touch med verkligheten är de där två?
Jo, men de har vant sig vid större utgifter också, så de pengarna kanske inte skulle räcka så många år om inga nya kom in. Sådana där extremt rika människor, fattar ofta inte ens hur man gör för att gå ner i utgifter och klara sig med en mer vanlig inkomst. De har aldrig behövt göra upp - eller hålla sig till - en budget. Och de tycker att en massa saker, som är out of reach för nästan alla andra människor, är självklarheter som man måste ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
JumpingJack
Jag har svårt att se att Diana skulle ha tyckt att Harry skött det här på ett bra sätt.
Hon hade nog satt tvärstopp för Markle från början har jag en känsla av. Kvinnor brukar vara bättre på att upptäcka golddiggers än män.
Det stämmer med min erfarenhet också. Män är däremot bättre på att upptäcka (manliga) sol-och-vårare, medan alla kvinnor blir intagna av dem och slår bort alla varningssignaler...