Citat:
Ursprungligen postat av
dinriddare
Jag känner flera från shottaz och tänker inte hänga ut någon här. Jag litar iallafall på min källa.
Yasin och dom andra misstänkta hade inga blodstänk eller krutstänk. Yasin sköt inte
Citat:
Ursprungligen postat av
anonymrOTchild
Jag har personligen hört ifrån flummiga källor att Yasin inte sköt. Man vet aldrig om det är fanboys eller annat
Citat:
Ursprungligen postat av
hehehe5
Ingen chans att han sköt eller kommer skjuta i framtiden, han kan låta andra göra det åt honom.
Än så länge finns det för lite för att säga annat än att han är ju häktad på sannolika skäl för mord. Inget är alltså uteslutet och information ifrån folk som inte anger annat än att ”han skulle aldrig...” har visat sig vara missvisande ganska ofta.
Sen något om uppgiften att de inte har krutstänk eller blodstänk på sig; det lyder förundersökningssekretess så den uppgiften är antingen påhittad eller att någon av de två parterna har läckt information vilket får anses ganska oklart varför de skulle göra det. Åklagaren har ju möjlighet att berätta om det utan att begå brott men det är som sagt väldigt oklart vad någon part skulle tjäna på att berätta för några fanboys om att det inte finns teknisk bevisning på kläder eller person.
Med det sagt får ni gärna precisera och lägga fram fakta för påståendena så att det blir annat än fanboygissningar.