2020-01-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Jepp! Hans mamma är svensk och han är född och uppvuxen i sverige.

Nja morsan Finska och farsan från Marocko läste jag mig till
Citera
2020-01-14, 10:26
Medlem
Hoppas blatten är riktigt sönderbränd.
Citera
2020-01-14, 10:26
Medlem
Även nu ligger killen förmodligen i sin sjukhussäng och grämer sig endast över att han blev skadad denna gången. Han bryr sig inte ett skit om att han dödade någon oskyldig, och han kommer begå brott igen så fort han har möjlighet, om han har möjlighet. Det vill säga om han är vid medvetande.
Citera
2020-01-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Trolla på. Han har hållit på så här i flera år. Det var bara en tidsfråga innan han skulle orsaka någon medtrafikants död.

Om du är så duktig varför blir inte du snut o gör jobbet själv?
Därför att jag inte är facist !
Citera
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Här har Polisen ett ansvar, de har i och med biljakten orsakat olyckan. Det går att knipa bråkstakarna på annat sätt genom att samordna insatsen med andra enheter.

Sinnessjuk inställning. Olyckan, biljakten och direkt livsfara för alla i närheten har bara orsakats av denna sorgligt misslyckade figur. Att ens orka försöka flytta över fokuset till att det handlar om polisen är obegripligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice9mm
Var bor lyxbilstjuven, hur ser han ut och var håller han till?
Det är dags han känner sig jagad, igenkänd och iakttagen!
Lokala medborgargardesgruppen borde sköta detta effektivt och diskret...
Samhällskontraktet är brutet. Killen hade väl en fängelsedom på sig efter bilrånet där de slog ned en kille (uppdrag granskning) eller har detta avtjänats? Är det samma biltjuv eller finns det flera?

Skriven på Frejgatan 13
Citera
2020-01-14, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Hade biltjuven utvisats efter sitt första brott i Sverige så hade de oskyldiga varit vid liv idag.
Han är svensk, född i Sverige av en svensk mamma, vart skulle han utvisas
Citera
2020-01-14, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Här har Polisen ett ansvar, de har i och med biljakten orsakat olyckan. Det går att knipa bråkstakarna på annat sätt genom att samordna insatsen med andra enheter.

Normalt sett så ska väl en polishelikopter användas vid sånna här tillfällen för att följa bilen på avstånd.
Antar att den inte fanns tillgänglig vid tillfället. Står inget om det i artikeln i alla fall.
Känns aningen onödigt att dessa livsfarliga biljakter upprepas gång på gång. Ingen skugga på poliserna som gör sitt jobb men man måste nog utvärdera metodiken. Verkligen mycket tragiskt att oskyldiga får sätta livet till.

DDOS-attacken på det svenska samhället fortsätter i oförminskad skala. Bilmördaren upptar nu också en akutvårdplats på ett sjukhus. Vi får väl hoppas att Löfvens gamla faster inte kommer emellan och behöver vänta på vård av den anledningen. Det vore verkligen trist.
Citera
2020-01-14, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinned54
Han är svensk, född i Sverige av en svensk mamma, vart skulle han utvisas

Marocko.
Citera
2020-01-14, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilN.Heimann
Skriven på Frejgatan 13
400+ personer "skrivna" på denna adress. Hur kan detta vara lagligt eller möjligt? Minns under en period då jag flyttade omkring då det är ett helvete att få lägenhet i stan. Då var det mer eller mindre omöjligt för mig att skaffa postbox än mindre flytta min adress dit.

Vafan?!
Citera
2020-01-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Sinnessjuk inställning. Olyckan, biljakten och direkt livsfara för alla i närheten har bara orsakats av denna sorgligt misslyckade figur. Att ens orka försöka flytta över fokuset till att det handlar om polisen är obegripligt.

Hur är det obegripligt? Om polisen inte skulle påbörja biljakten så skulle detta inte hända.
Citera
2020-01-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godisbiten
Marocko.
Vart finns logiken i det? Då kan vi välja valfritt land nån av dina släktingar har anknytning till och utvisa dig dit menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in