Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Ibland är det en fördel av att vara pensionär, ser fram emot att läsa dessa sidor efter att ha följt tråden från början.
Helst med papper i handen så det går att kolla upp lite i tråden samtidigt. Men det är klart... många pärmar blir det, antar att det är A4 som gäller och skrivet på båda sidorna.
Annars anställer vi Honan6... hen är ju expert på att få till sammanställningar (Du får en vecka på dig Honan6)

Jag hoppas att NA och kanske även någon annan media kommer att följa rättegången via direktrapportering.
Det kommer att vara omöjligt att läsa in sig på FUP innan rättegången, och rättegången blir en slags sammanfattning av allt det viktiga.
Man får inrikta sig på de viktigaste förhören med de inblandade och sedan på NFCs analyser.
Jag har för mig att inledningsvis i FUP finns en sammanfattning?
Eller missminner jag mig?
Att hoppas på att Honan ska klara av att göra en sammanfattning av FUP är, vad ska jag säga, att begära något övermänskligt. Visserligen är hon en fena på att sammanfatta, men, men...detta är lite för mycket.
Vet inte hur lång tid det tog för mig att läsa Mantorpsfallet. Då menar jag att LÄSA och analysera. Men även under rättegångsdagarna gick jag in i FUP och läste. Det tog verkligen mycket tid. Och då läste jag inte alla förhör.