2020-01-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Det høres ikke ut som at TH benyttet noen VIP-tribune.

Tror ikke Koss kjører utfor.
Citera
2020-01-12, 20:25
Medlem
Citat:
Politiet har forandret på hva de uttaler om siste livstegn. Før var det vel siste sikre livstegn, og i høst endret de det til siste kjente livstegn.
Vel, om det omtales som siste sikre, siste kjente eller bare siste livstegn, er det i hvert fall tidspunktet for denne samtalen som politiet mener er siste gang AEH har blitt bekreftet å være i live. Hvilket betyr at hun ikke ble drept eller bortført før en gang etter kl. 9.14 31. oktober. Og skal vi tro på hva avisene skriver, anser politiet også huset i Sloraveien 4 som et åsted. Dette har også blitt gjentatt i flere medier og reportasjer, og jeg mener bestemt at huset aldri har vært omtalt som et "mulig", "potensielt", e.a., åsted. Derfor kan vi også være ganske så sikre på at overfallet eller drapet har skjedd i huset,og ikke noe annet sted.
Senast redigerad av univers123 2020-01-12 kl. 20:46.
Citera
2020-01-12, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
TH sponser Johann, mot at Johann gjør THs navn verdenskjent ved å ha hans navn på trøyen.
Hvis Johann ikke hadde hatt noe talent, eller at TH ikke fikk sette sitt navn på den trøyen, så hadde ikke TH giddet å sponse en eneste krone.
Sønnen til TH har han heller ikke vært gavmild mot, akkurat som med Anne. De adressene som T#rym Hagen er/har vært registrert på, så har det tydeligvis vært snakk om leie av leilighet, og ikke at han har vært eier, så her har ikke TH hjulpet til slik at sønnen har fått en egen leilighet. Så det er flere slike tegn på at TH er en gjerrig person.
Det ville jeg også gjort mot sønnen min, hvis jeg visste at han skulle arve drøssevis av millioner, som jeg hadde brukt hele livet mitt til å bygge opp. Særlig hvis sønnen min bare "🎼ville spille bassgitar med de tøffe guttene.. 🎸🎵" - eller hvordan var den sangen nå igjen? "Min beibi dro avsted - dro avsted...🎶"
Citera
2020-01-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Tror ikke Koss kjører utfor.
Har du noen gang sett TH på en VIP-tribune/VIP-plass?
Citera
2020-01-12, 21:11
Medlem
Citat:
Har du noen gang sett TH på en VIP-tribune/VIP-plass?

Har du noen gang sett TH i det hele tatt ?
Citera
2020-01-12, 21:13
Medlem
Citat:
Har du noen gang sett TH i det hele tatt ?
Poenget skjønte du da sikkert.
Citera
2020-01-12, 21:15
Medlem
Citat:
Poenget skjønte du da sikkert.

Spørsmålet var så latterlig at jeg ikke skjønner hvor du vil.
Citera
2020-01-12, 21:22
Medlem
Citat:
Torsdag 31. oktober 09:52 2 måneder siden
Mangler enkeltstående bevis
På spørsmål om hva som skal til for å løse Lørenskog-saken er etterforskningsleder Tommy Brøske tydelig på at politiet fremdeles mangler sentrale bevis.

- Når det har gått ett år uten at vi har et svar, så vil det si at vi ikke har de enkeltstående bevisene som kan knyttes direkte til en person og gi en løsning på saken.
- Det er ikke til å legge skjul på at å etterforske et drap uten et lik er utfordrende, sier han.
https://www.vg.no/spesial/2019/direkte-anne-elisabeth-hagen-savnet/siste
Kan disse bevisene finnes i noe av det innsamlede etterforskningsmaterialet som ev ikke er gått gjennom?
Citera
2020-01-12, 21:26
Medlem
Citat:
Spørsmålet var så latterlig at jeg ikke skjønner hvor du vil.
Jeg har forståelse for at du synes at mitt spørsmål var latterlig.
Mitt poeng var den ordførerens uttalelse: "Hagen vil være anonym. Han bruker ikke VIP-plassen sin "
Og jeg tenkte at hvis det stemmer at han vil være anonym og at han derfor ikke bruker VIP-plassen sin ett sted, så antok jeg at han ikke bruker VIP-plasser andre steder heller.
Men mine antagelser trenger ikke å stemme.
Citera
2020-01-12, 21:30
Medlem
Citat:
Jeg har forståelse for at du synes at mitt spørsmål var latterlig.
Mitt poeng var den ordførerens uttalelse: "Hagen vil være anonym. Han bruker ikke VIP-plassen sin "
Og jeg tenkte at hvis det stemmer at han vil være anonym og at han derfor ikke bruker VIP-plassen sin ett sted, så antok jeg at han ikke bruker VIP-plasser andre steder heller.
Men mine antagelser trenger ikke å stemme.

World cup er noe annet enn OL, og det er skøytesport TH selv driver med og som han var sponsor til.
Citera
2020-01-12, 21:35
Medlem
Citat:
World cup er noe annet enn OL, og det er skøytesport TH selv driver med og som han var sponsor til.
Jeg skjønner. Kan vi slette mine uintelligente innlegg om dette?
Citera
2020-01-12, 21:36
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Artig at du hentet fram det bildet.
Så, hva tror vi her på fb...... gjerrig/snål - eller........ ikke gjerrig/ inte snål?

Hur var det med uppgifterna nånstans i tråden att fru Hagen ej fick sätta igång med renovering för att TH var så in i helvete snål? Nånstans rann det över för TH över sin slösa till fru. Sen köpte han nån obskyr svindyr "frueliminiationstjänst" av ett gäng östeuropeer.

Vi får nog aldrig veta detaljerna-polisen har fumlat bort allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in