2020-01-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
bredvid en vanlig hushållsrulle döm det hur du vill

https://ibb.co/ZYsRrq2
Den va ju censurerad!
Citera
2020-01-09, 21:10
Medlem
Storlek har visst betydelse.

Min kvinnosmak är stora ock kurviga damer, men jag har aldrig jagat kvinnor inom denna kategori. Detta, för att jag anser att jag ej har den rätta utrustningen, även om jag är över medel inom längd och omfång. Dåligt självförtroende? Antagligen, men jag är också realist.

Ex. om vi tar damen, Amazon Ashley, 201 cm och 135 kg, hur lång och tjock balle behöver en sådan dam bakifrån för att bli nöjd och då utgår jag ifrån att man också ska vara uthållig?

Skulle Jonah Falcon kvalificera sig?
Citera
2020-01-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Storlek har visst betydelse.

Min kvinnosmak är stora ock kurviga damer, men jag har aldrig jagat kvinnor inom denna kategori. Detta, för att jag anser att jag ej har den rätta utrustningen, även om jag är över medel inom längd och omfång. Dåligt självförtroende? Antagligen, men jag är också realist.

Ex. om vi tar damen, Amazon Ashley, 201 cm och 135 kg, hur lång och tjock balle behöver en sådan dam bakifrån för att bli nöjd och då utgår jag ifrån att man också ska vara uthållig?

Skulle Jonah Falcon kvalificera sig?

Så synd att du inte jagat dom kvinnorna, ifall det är dom du gillar...
Jag har lite svårt att se varför din utrustning inte skulle räcka till?
Jag spelar iofs inte riktigt i den viktlassen du nämner, men klassas helt klart som stor eller tjock, men skulle vilja påstå att en stor kropp inte behöver betyda att mannen behöver ha stor utrustning, bara så du vet
Citera
2020-01-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Så synd att du inte jagat dom kvinnorna, ifall det är dom du gillar...
Jag har lite svårt att se varför din utrustning inte skulle räcka till?
Jag spelar iofs inte riktigt i den viktlassen du nämner, men klassas helt klart som stor eller tjock, men skulle vilja påstå att en stor kropp inte behöver betyda att mannen behöver ha stor utrustning, bara så du vet

Både kvinnor och män får sluta ljuga om att storleken ej spelar roll.

Man kanske vill kunna göra långa drag och detta betyder att man behöver spelrum och spelrum får man av extra längd.

En negress med en stor och kurvig rumpa tar man ej bekymmerslöst bakifrån, ifall man har en medioker storlek.

I alla fall jag vill inte ligga och gräva hela tiden nära inpå pga korta drag och där risken finns att ballen ramlar ut.

Jag har varit med damer där jag måste använda specifika positioner för bättre penetration och där jag har också gett instruktioner till hur damen ska bete sig för bättre penetration. Jag villl ej detta.

Jag vill bara kunna slänga fram en stor balle med extra spelrum, köra in den bakifrån in i ett stort och kurvigt arsle och med fria händer göra långa drag utan att ballen ramlar ut. Den lyxen finns mer hos afrikaner..i genomsnitt.
Senast redigerad av FakYuToo 2020-01-10 kl. 00:20.
Citera
2020-01-10, 00:23
Medlem
Citat:
Både kvinnor och män får sluta ljuga om att storleken ej spelar roll.

Man kanske vill kunna göra långa drag och detta betyder att man behöver spelrum och spelrum får man av extra längd.

En negress med en stor och kurvig rumpa tar man ej bekymmerslöst bakifrån, ifall man har en medioker storlek.

I alla fall jag vill inte ligga och gräva hela tiden nära inpå pga korta drag och där risken finns att ballen ramlar ut.

Jag har varit med damer där jag måste använda specifika positioner för bättre penetration och där jag har också gett instruktioner till hur damen ska bete sig för bättre penetration. Jag villl ej detta.

Jag vill bara kunna slänga fram en stor balle med extra spelrum, köra in den bakifrån in i ett stort och kurvigt arsle och med fria händer göra långa drag utan att ballen ramlar ut. Den lyxen finns mer hos afrikaner..i genomsnitt.

Fast jag ljuger inte

Men är det en väldigt putande rumpa kan du ha en poäng i det du säger.
Citera
2020-01-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fast jag ljuger inte

Men är det en väldigt putande rumpa kan du ha en poäng i det du säger.

Självklart är det det jag menar.....KURVIG.

Dagens grabbar och män har taskig kvinnosmak.

Bekanta retar mig för att gilla tjocka och feta och det är stor skillnad från kurvig och fast.

Att gilla smala och platta brudar som de flesta verkar göra är för mig inte att vara 100 % hetero.

Hur fan kan man ligga ovanpå en dam med obefintliga bröst eller ta en dam bakifrån med platt rumpa eller raka höfter?
Som att vara med en man..en man har också hål.

En dam SKA vara kurvig.........
Citera
2020-01-10, 00:35
Medlem
Citat:
Självklart är det det jag menar.....KURVIG.

Dagens grabbar och män har taskig kvinnosmak.

Bekanta retar mig för att gilla tjocka och feta och det är stor skillnad från kurvig och fast.

Att gilla smala och platta brudar som de flesta verkar göra är för mig inte att vara 100 % hetero.

Hur fan kan man ligga ovanpå en dam med obefintliga bröst eller ta en dam bakifrån med platt rumpa eller raka höfter?
Som att vara med en man..en man har också hål.

En dam SKA vara kurvig.........

Då förstår jag lite bättre
Ofta utgår man ju från det man känner till, och jag är visserligen stor men inte begåvad med den typ av kurvor du menar, så jag har inte upplevt något bekymmer med "medioker utrustning"
Citera
2020-01-11, 22:46
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Längd 19
Omkrets 16
Citera
2020-01-11, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tim.Whatley
Längd 19
Omkrets 16
Bildbevis?
Citera
2020-01-13, 14:30
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yohio1166
Bildbevis?

Känns lite omständligt att mäta och samtidigt ta bild så jag skiter nog i det.
Citera
2020-01-13, 14:33
Medlem
Tvirtynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tim.Whatley
Känns lite omständligt att mäta och samtidigt ta bild så jag skiter nog i det.

Ett foto kan du ju ge i alla fall så kan folk dra sin egna slutsats.
Citera
2020-01-13, 16:33
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvirtynt
Ett foto kan du ju ge i alla fall så kan folk dra sin egna slutsats.

Hur lägger jag in en bild då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in