2020-01-11, 20:00
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Ja, jag hoppas verkligen att förbli socialdemokratins fiende.

Oroa dig inte för det svenska folket.

Det är socialdemokratiska drägg som dig som kommer exkluderas ur svenskheten.

Jag röstar på Alternativ för Sverige, herr väderkvarnsbekämpare.
Citera
2020-01-11, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag röstar på Alternativ för Sverige, herr väderkvarnsbekämpare.

AfS: Sossarnas lilla antisemitiska skuggbataljon av svagsinta pajasar.
Citera
2020-01-11, 20:02
Medlem
Kontokurts avatar
En bekant som jobbar med rekrytering anser inte att Indier är på något sett tärande utan tvärtom är det en av hennes bästa grupper inom rekrytering.
Dom gör vad som helst för pengar bara dom får jobba, jobba är deras belöning och typ det enda dom vill och dom ser stolthet i vad dom än gör, IT eller städa toaletter spelar ingen roll för det gör dom självförsörjande.
Den stora grupp hon aldrig stött på inom rekrytering är Afghaner..
Citera
2020-01-11, 20:10
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
AfS: Sossarnas lilla antisemitiska skuggbataljon av svagsinta pajasar.
Dina foliehattsteorier börjar bli lite väl invecklade nu.

Har du personligen något att vinna på att dessa 13 000 indier slår sig ned i landet?

Så här ser 13 000 människor ut:
https://youtu.be/8S4cJ9aJGZ8?t=6
Senast redigerad av PK-befriad 2020-01-11 kl. 20:18.
Citera
2020-01-11, 20:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Indierna får dock inte PUT, vilket hucklesläktingarna får.

Nej som tur är blir vi av med dem via någon obskyr teknikalitet när någon skattekrona blivit fel inbetald. Den turen har vi inte med musselmanerna.
Citera
2020-01-11, 20:18
Avslutad
Citat:
Dina foliehattsteorier börjar bli lite väl invecklade nu.

Har du något personligen att vinna på att dessa 13 000 indier slår sig ned i landet?

Absolut, att sossar som dig i allt större grad blir marginaliserade och irrelevanta.

Det finns helt enkelt inget utrymme för dig och de andra som transferiatet administrerar diverse bidrag till.

Vad sägs om att bli deporterad till en tillvaro definierad av ett boende i en sandhydda på beachen i Mogadishu? Där kan du samla skräp och sälja krimskrams åt mig när jag kikar förbi på min lättjefulla semester.
Citera
2020-01-11, 20:26
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Absolut, att sossar som dig i allt större grad blir marginaliserade och irrelevanta.

Det finns helt enkelt inget utrymme för dig och de andra som transferiatet administrerar diverse bidrag till.

Vad sägs om att bli deporterad till en tillvaro definierad av ett boende i en sandhydda på beachen i Mogadishu? Där kan du samla skräp och sälja krimskrams åt mig när jag kikar förbi på min lättjefulla semester.
När man bara har en hammare så måste alla problem se ut som en spik. Eller som en sosse för din del, du har uppenbarligen tränat på det här med att smäda sossar. Du gissar dock helt fel, jag är ingen sosse. Din clown.
Citera
2020-01-11, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det är många elektronik och teknikföretag som tar hit indier. Jag har själv jobbat på Ericsson i Lund för ett par år sedan och de byggande tom egna baracker åt alla indier så att de hade en plats att sitta.

Men röstar de på sossarna ? Det är frågan. Annars är dom ju värdelösa.
Citera
2020-01-11, 20:33
Avslutad
Citat:
När man bara har en hammare så måste alla problem se ut som en spik. Eller som en sosse för din del, du har uppenbarligen tränat på det här med att smäda sossar. Du gissar dock helt fel, jag är ingen sosse. Din clown.

Klart du är en sosse.

Ränderna går aldrig ur sosseriet. Din lilla löjliga firma fakturerar indirekt till Sveavägen 68, under förutsättning att du levererar antisemitism och propaganda mot välbehövlig arbetskraftsinvandring.

Du kanske inte begriper din roll själv. De flesta andra som är värda sitt salt ser rakt igenom dig som den marionett för sosseriet du är.
Citera
2020-01-11, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Men röstar de på sossarna ? Det är frågan. Annars är dom ju värdelösa.

En röst på sossarna och PUT kommer som ett brev på posten.
Citera
2020-01-11, 20:38
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Klart du är en sosse.

Ränderna går aldrig ur sosseriet. Din lilla löjliga firma fakturerar indirekt till Sveavägen 68, under förutsättning att du levererar antisemitism och propaganda mot välbehövlig arbetskraftsinvandring.

Du kanske inte begriper din roll själv. De flesta andra som är värda sitt salt ser rakt igenom dig som den marionett för sosseriet du är.
Foliehattsteorier är bara roliga om det finns ett mått av sanning i dem. Kör med den om judarna istället.
Citera
2020-01-11, 20:46
Avslutad
Citat:
Foliehattsteorier är bara roliga om det finns ett mått av sanning i dem. Kör med den om judarna istället.

Nu har jag inget emot judarna. Däremot känner jag ett förakt mot sossar som dig.

Det är sossarnas modus operandi och indirekt ditt jobb att egga upp andra svagsinta lakejer i begåvningsreserven mot judarna och arbetskraftinvandringen. Det är därför du indirekt kan skicka fakturor till Sveavägen 68.

Stackars djävla marionett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in