2020-01-11, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Har för mig att indier inte är så brottsliga av sig. Finns det statistik på brottslighet och etnicitet. Nej, jag tänkte väl det.

Klart det finns statistik, men det tillåter aldrig ”Justitieminister” Mollgan BRÅ att presentera för allmänheten.
Citera
2020-01-11, 18:24
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Klart det finns statistik, men det tillåter aldrig ”Justitieminister” Mollgan BRÅ att presentera för allmänheten.

Eller att han förbjudit BRÅ att låta det ingå i någon statistik. Får bli en ny regerings uppdrag.
Citera
2020-01-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Värsta jag varit med om! hög arbetslöshet i Sverige och man beviljar arbetskraftsinvandring. Agenda 2030 är verkligen att göra Sverige till ett super multikulturell fiasko. Rädda Sverige, rösta/kämpa för AfS och stoppa detta demografiska självmord, NU IDAG!

Om vi har hög arbetslöshet, varför skriker teknikföretagen efter kompetent folk?

Problemet är väl att svenska ungar inte pluggar eller pluggar fel saker, eller bara är slöa? Skall svenska teknikföretag behövs drösvis av med kompetent folk för att växa och skapa fler arbetstillfällen.

Troll!

Jag kan hålla med om att S är kompletta idioter, men det finns ingen konspiration mot dig.
Citera
2020-01-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Bara ett litet inspel gällande den svenska stolta varvsindustrin.... 2008 så gick det moderna lindholmen om varvens storhets-tids lindholmen gällande antal anställda. Jag jobbade inte på varvet, men jag gissar att arbetsförhållandena är bättre idag. Detta var 10 år sen och idag jobbar och pluggar 25 000 människor där den stolta svenska varvsindustrin gick i graven och än idag sörjs av oklar anledning. Jag påstår inte att det var kul när varvsindustrin gick i putten men situationen på Lindholmen är betydligt bättre och mer lukrativ för Sverige.

PS, jag VILL värma upp mitt hus på ett för miljön effektivt sätt, solpaneler på G osv... att värma hus med olja är bara rent djävla dumt.

Nja. Jag är tveksam över om varven verkligen sörjs ?
Många utav dom som arbetade där söp ihjäl sig eller började på Volvo istället. Varven i Gbg, Malmö och Uddevalla byttes ju ut mot annat, så visst tusan går det.

Inte för att jag vill vara någon talesman för varvsarbetarna, men jag tror dock att dom allra allra flesta hellre hade valt dagens arbete sittandes än att bla svetsa i storm, regn och snö.

Jo då, jag är bekant med Lindholmen, vad som sker i området och markens värde.
Senast redigerad av zebop 2020-01-11 kl. 18:37.
Citera
2020-01-11, 18:31
Avslutad
Citat:
Eller att han förbjudit BRÅ att låta det ingå i någon statistik. Får bli en ny regerings uppdrag.

Jag misstänker dom fula fiskarna kör med dubbla böcker, en tillrättalagd som presenteras för populasen och en man använder för invärtes bruk, men som man knappt vågar kika i.
Citera
2020-01-11, 18:43
Medlem
Citat:

Fanns den under alliansens åtta år ?
Citera
2020-01-11, 18:50
Medlem
Tusentals Indier läser på Svenska universitet och högskolor.......Chalmers, KTH, etc. Många jobbar extra som tidningsbud, på foodora och andra ställen. Sedan kommer tusentals IT ingenjörer från Indien för att jobba på Volvo, Skf ,Ikea, Ericcson och andra företag.
Citera
2020-01-11, 19:01
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Naturligtvis ska inte varken det indiska, pakistanska eller kinesiska trasproletariatet importeras till Sverige för att kompensera för Socialdemokraternas kostsamma totalfiasko.

Är det detta fiaskot du tänker på?

https://www.msn.com/sv-se/ekonomi/marknader/statsskulden-krymper-fortsatt/ar-BBYOHX4?ocid=spartandhp
Citera
2020-01-11, 19:01
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnarf
Tusentals Indier läser på Svenska universitet och högskolor.......Chalmers, KTH, etc. Många jobbar extra som tidningsbud, på foodora och andra ställen. Sedan kommer tusentals IT ingenjörer från Indien för att jobba på Volvo, Skf ,Ikea, Ericcson och andra företag.

Ja och inte fan behöver vi dem.
Citera
2020-01-11, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Är det detta fiaskot du tänker på?

https://www.msn.com/sv-se/ekonomi/marknader/statsskulden-krymper-fortsatt/ar-BBYOHX4?ocid=spartandhp

Du får rapportera framgångarna till kommunerna och de som råkat ut för den nya röstboskapen. Bifoga lite slantar ni stulit från den produktiva medelklassen.

Är detta det bästa spinnet ni kan komma med efter kraftsamlingen i bunkern på Sveavägen 68?
Citera
2020-01-11, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Ja och inte fan behöver vi dem.

Sossarna behöver fan inte en välutbildad och produktiv medelklass som röstar borgerligt. Den saken är tämligen väletablerad.

Det är tvärtom deras intresse att härska och söndra med hjälp av trasproletariatet i det nya oanställningsbara röstboskapen som ömt vårdas av kommissarierna och funktionärerna i transferiatet.

Citera
2020-01-11, 19:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Indierna får dock inte PUT, vilket hucklesläktingarna får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in