Citat:
Ursprungligen postat av
SloppySeconds
Vet du var någonstans Stefan och Hanna gifte sig ?
Jag tror och hoppas att Hanna själv hade "lite" vid sidan om..
vilket gjorde att hon lät Stefan komma undan med 5/6 år av lögn.
Kan ju vara så att de tycker om partnerbyte.. inte helt omöjligt.
Finns ju skarpa anledningar att tro att SD och JGray har haft ihop det..
kanske därför HannaD sexstrejka för hon visste var SD har doppat.
Minns inte om vi har hört det. Möjligen skrevs det om det i samband med att deras bröllopsdatum diskuterades med anledning av något som stod på HDs (var det väl?) facebook (ror att det var Strof som upptäckte något?)
Och jag hittar inte ursprungsinlägget om att L*ena sjöng på deras bröllop (Kent), men hittade det här:
Citat:
Ursprungligen postat av
mirdidjul66
Ett sjukt inlägg i tråden är att när Lena Wesstöm jobbade som präst , så vigde hon SD o HD när dom gifte sig i kyrkan 2011-12 , Och t.o.m sjöng för dom sången av Kent " utan dina andetag...
Vad tycker ni om det?? Sjukt eller friskt?
Det är hemskt att en människa bedrar den andre under en så lång tid utan att ta "tag" i saken.
Det finns nog hur många skäl som helst till otrohet, och ibland kan man förlåta, förstå varför det gick snett.
Men i SDs fall, tror jag att det handlar om ren och skär egoism. Han utnyttjade två människor för sina egna syften. Jag tror inte att han hade för avsikt att lämna HD och inte heller att binda sig med LW.
HD verkar ha haft problem med sitt mående efter andra barnet (?) och därför ätit medicin som gjort att hon tappade sexlusten. Som jag minns det. Det var väl ett skäl som SD använde för att få det som han ville (minns ej längre varifrån jag har denna uppgift, kan minnas fel). Men även MV har skrivit om det.
Så jag tvivlar på att HD skulle ha varit ute på egna äventyr, eller att de skulle ha haft partnerbyte. Jag vet förstås inte hur länge HD ätit mediciner.
JG tror jag bara är ytterligare ett "offer" för SD och hans användande av människor, inte för sexuellt syfte. Att JG verkar "kär" i SD tror jag bara beror på att JG är manipulerad och tror att SD är en hyvens kille. Hans bästa vän. Det är min tro.
Jag tycker synd om alla som har blivit använda av SD. Han har förstört många människors liv. Jag tror väldigt mycket på att det är rätt man som åklagaren har som misstänkt.