2018-04-16, 11:51
Medlem
Just så. Inget är orimligt, där Uppe!
Glöm inte Kaj Linna....och det 14 år senare helt olösta fallet. Viljan saknas!
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Spännande fall! hur fan kan hon ha legat i närheten av sina kläder som man hittat betydligt tidigare, men 11 månader senare hitta hennes kropp. Känns helt orimligt?
Citera
2018-04-16, 11:59
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Just så. Inget är orimligt, där Uppe!
Glöm inte Kaj Linna....och det 14 år senare helt olösta fallet. Viljan saknas!

Hmm, detta får jag googla på. Inte hört nått om detta sedan tidigare. Tack:9 tycker sånt här är intressant som satan, har inte så mycket koll bara. Skicka gärna lite fall till mig som man kan läsa om ifall du har tid
Citera
2018-04-16, 13:16
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Vad gör serievåldtäktsmannen och mördaren "Sven"/"Mats" i dag?
Citera
2018-04-16, 20:03
Medlem
http://s1380.photobucket.com/user/Ti...o.jpg.html?o=0

Sara låg mördad i ett soprum på Teg, hon frös inte ihjäl.
Senast redigerad av Tinko 2018-04-16 kl. 20:07.
Citera
2018-04-16, 20:34
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
http://s1380.photobucket.com/user/Ti...o.jpg.html?o=0

Sara låg mördad i ett soprum på Teg, hon frös inte ihjäl.
Tack för denna mycket intressanta tidningsnotis. Tror inte att jag hört om denna uppgift tidigare, att Saras kropp skulle ha legat en tid i soprummet. Det förklarar varför man ej också hittade kroppen i samband med att man hittade Saras kläder?
Jag tror inte heller att Sara frös ihjäl, och har heller aldrig trott så. Att det skulle röra sig om en våldtäkt med ett "tragiskt" slut som trådtiteln antyder är därmed fel; det var ett vedervärdigt lustmord. Stackars Sara!
Senast redigerad av Ettsjutretton 2018-04-16 kl. 20:36.
Citera
2018-04-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Tack för denna mycket intressanta tidningsnotis. Tror inte att jag hört om denna uppgift tidigare, att Saras kropp skulle ha legat en tid i soprummet. Det förklarar varför man ej också hittade kroppen i samband med att man hittade Saras kläder?
Jag tror inte heller att Sara frös ihjäl, och har heller aldrig trott så. Att det skulle röra sig om en våldtäkt med ett "tragiskt" slut som trådtiteln antyder är därmed fel; det var ett vedervärdigt lustmord. Stackars Sara!

Soprummet hörde till en hyresfastighet på korpralsvägen.
Enligt mina föräldrar, som var ungefär i samma ålder som Sara var när hon mördades, så har det alltid varit allmänt känt här i Umeå att hon blev mördad och vem som mördade henne.
Citera
2019-09-02, 12:14
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Lever den vedervärdige lustmördaren Mats, och i s f; vad gör han i dag?
Citera
2019-09-02, 15:03
Moderator
blomvattnares avatar
Ändrad rubrik: "Våldtäkt med tragiskt slut på 80-talet; kvinnan frös ihjäl i skogen." -► "Mordet på Sara Eriksson, Umeå, oktober 1987".

/Mod
Citera
2019-09-03, 22:27
Medlem
Saknar henne..tragiskt det som hände glömmer det aldrig ❤
Citera
2020-01-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
Soprummet hörde till en hyresfastighet på korpralsvägen.
Enligt mina föräldrar, som var ungefär i samma ålder som Sara var när hon mördades, så har det alltid varit allmänt känt här i Umeå att hon blev mördad och vem som mördade henne.

Sara frös ihjäl. Jag var på rättegången där GM ”erkände” mordet. Han visade hur han hämtat sopsäckar hos sin mormor på Korpralsvägen och lagt Sara i. Chocken blev stor då Saras kropp senare hittades och det visade sig att hon inte blivit mördad, utan frusit ihjäl. Väldigt tragiskt. Ej heller hade hon blivit våldtagen. Hon var väldigt berusad efter att hon druckit x antal stora starköl och förmodligen bara stupat omkull, lättklädd efter att ha blivit avklädd. Hon hade dock inte klarat den kalla natten med kläder på heller.
Citera
2020-01-11, 16:02
Medlem
Onanikrems avatar
Mördaren/våldsmannen var senare efter frisläppandet med i en trafikolycka och förlorade en arm enligt uppgift.
Citera
2020-01-11, 22:54
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Vad gör gm idag? Ut med namn o bild!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in