Haha köpte ny jacka nu i vintras och shopping hatar jag ju men kollade runt jävligt mycket och började kolla vad folk har på sig. Inne i stan och lite lägre ut mellan förorten.
Konstaterade snabbt att sådana dyrare jacka springer ju nästan alla förortsgangster runt med och jag vill fan inte se ut som en sån idiot så jag tog och köpte en billigare Norfacejacka på stadium för 1400 men rea nästan halva priset som jag förövrigt är jättenöjd med. Funkade i Norrland i 20 minus. och fungerar lika bra på västkusten i regn och hård sidovind.
Fan varje jävla gangster går ju runt med fåtalet dyra märken så man kan ju kalla dessa märken för blatteuniform och det vill man ju fan inte gå runt med, kan ju koma gäng där fem grabbar har lika dan 12 k jackor, hur fan skulle det se ut om jag gick bredvid men en exakt lika dan jacka
Då går man ju hellre och kollar in något på Naturkompaniet som fjällräven eller något för jag
vägrar ! Se ut som nån värdelös skamligt avskum till idiot som köpt stödgods för pengar som han har för att han säljer knark eller nått annat kriminellt.