Citat:
Ursprungligen postat av
SloppySeconds
SD går fri.. han är hård och kalkylerad.
Han börjar med att be till ToyBoy (Jerry) sedan kysser han nyfödda barnet i Örebro.
Då vet vi att en sådan man aldrig skulle kunna mörda någon.
Sedan väljer han att skälla ut poliserna som gjort ett uselt jobb som fått honom att se ut som en idiot.
Det är Tors 16:e det gäller.. byxor på eller av för SD den store... Sanningen kommer fram.. Om man vill..
Jag tror och hppas att sanningen kommer fram.
Jag hoppas att JG, HD och de andra har berättat vad de vet. Det tror jag de flesta gör när det blir allvar.
Också tänker jag att under en rättegång, så kommer mycket visa på hur SD manipulerat sina vänner. Hur vilseledda de blivit och hur använda de varit.
Det kommer bli ett otrevligt möte med verkligheten för vissa av vännerna tror jag.
Som det alltid blir efter ett mord.
SD kommer som du säger peka på polisens alla misstag. Att det har gjort att han har hamnat under luppen. Helt felaktigt.
Han har plötsligt bara haft ett tvåårigt förhållande med L*ena. Det var en fasad som han måste hålla. Inför vänner har han ljugit, det vet vi att EGT har råkat ut för. Bevis för att förhållandet var mer destruktivt på slutet än någon kunnat ana, det kommer att komma fram.
Men jag tror SD kommer att snubbla på målsnöret.
Han har ändrat sin historia alltför många gånger.
Ingen kommer att tro på honom när bevisen läggs fram.
De hemska hot som han har hasplat ur sig till L*ena...de tror jag att även vi kommer att höja på ögonbrynen över.
Vem vill vara vän med en sådan?