2020-01-10, 19:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Hur skulle alla våldtäktsflyktingar kunna begå dessa våldtäkter om inte folket hade röstat fram våldtäktspartierna?

Haha oj har vi våldtäktspartier nu också? Berätta lite om deras politik.
Citera
2020-01-10, 19:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Haha oj har vi våldtäktspartier nu också? Berätta lite om deras politik.

Deras politik går ut på att importera massor av extremt våldtäktsbenägna män. Den politiken har fungerat väldigt bra för våldtäkterna har gått upp extremt mycket.
Citera
2020-01-10, 20:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Deras politik går ut på att importera massor av extremt våldtäktsbenägna män. Den politiken har fungerat väldigt bra för våldtäkterna har gått upp extremt mycket.

Jaha, jag visste inte att det fanns partier som förespråkade det specifikt. Då vet jag. Tack för den nyanserade politiska analysen!
Citera
2020-01-10, 20:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha, jag visste inte att det fanns partier som förespråkade det specifikt. Då vet jag. Tack för den nyanserade politiska analysen!

Var läste du det?
Citera
2020-01-10, 22:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Var läste du det?

Du presenterade "våldtäktspartier" nyligen i tråden. Det var här jag läste det alltså.
Citera
2020-01-10, 22:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du presenterade "våldtäktspartier" nyligen i tråden. Det var här jag läste det alltså.

Det innebär inte att ditt förra inlägg stämmer.
Citera
2020-01-10, 22:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det innebär inte att ditt förra inlägg stämmer.

Jo i stora drag. Du sysslar väl inte med ordklyverier?
Citera
2020-01-10, 23:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jo i stora drag. Du sysslar väl inte med ordklyverier?

Nej det är du som inte kan hålla dig till det jag skriver utan vill förändra det så det passar din agenda. Halmgubbe kallas det för.
Citera
2020-01-10, 23:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej det är du som inte kan hålla dig till det jag skriver utan vill förändra det så det passar din agenda. Halmgubbe kallas det för.

Nej det tycker jag inte att jag sysslar med. Då kanske du istället kan förklara vad exakt du menar med våldtäktspartier? Varför kallar du dem för just detta?
Citera
2020-01-10, 23:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte att jag sysslar med. Då kanske du istället kan förklara vad exakt du menar med våldtäktspartier? Varför kallar du dem för just detta?

Därför att de för en politik som går ut på att ta emot en otrolig massa flyktingar som r extremt våldtäktsbenägna och de vill inte ens utvisa de som begår extremt grova våldtäkter, inte ens när det gäller våldtäkter mot små barn.

Detta är den politik du röstar fram.
Citera
2020-01-11, 01:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Därför att de för en politik som går ut på att ta emot en otrolig massa flyktingar som r extremt våldtäktsbenägna och de vill inte ens utvisa de som begår extremt grova våldtäkter, inte ens när det gäller våldtäkter mot små barn.

Detta är den politik du röstar fram.

Och du menar att alla partier i den så kallade 7k har exakt samma inställning till utvisning av våldsmän?

Sen undrar jag varför du kallar dem just våldtäktspartier? De kan ju lika väl kallas rånarpartier, misshandelspartier, eller kort och gott slödderpartier.
Citera
2020-01-11, 01:09
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och du menar att alla partier i den så kallade 7k har exakt samma inställning till utvisning av våldsmän?

Sen undrar jag varför du kallar dem just våldtäktspartier? De kan ju lika väl kallas rånarpartier, misshandelspartier, eller kort och gott slödderpartier.

Känner du till något parti i 7K som har lagt förslag och röstat för att våldsmän ska utvisas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in