2020-01-10, 01:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det var ju just detta vi diskuterade för bara en stund sedan. Har du glömt?

Nej men du verkar glömma det hela tiden men var inte orolig, jag påminner dig varje gång du glömmer. Jag kommer ge dig den stöttning du behöver, handhjärta!
Citera
2020-01-10, 01:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej men du verkar glömma det hela tiden men var inte orolig, jag påminner dig varje gång du glömmer. Jag kommer ge dig den stöttning du behöver, handhjärta!

Du har ingen aning om vad du pratar om längre eller hur? Vilka fler störda beteenden har du förutom att sitta och upprepa samma sak om och om igen?
Citera
2020-01-10, 01:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du har ingen aning om vad du pratar om längre eller hur? Vilka fler störda beteenden har du förutom att sitta och upprepa samma sak om och om igen?

Haha ett lysande exempel på projektion!
Citera
2020-01-10, 01:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Haha ett lysande exempel på projektion!

Nej faktiskt inte.
Citera
2020-01-10, 07:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo jag har förklarat för dig att om endast männens röster hade räknats skulle vi inte ha en massinvandringspolitik nu, detta är fakta och inte spekulationer som jag har förklarat. När ska du erkänna detta?

Som jag tidigare skrev så är det mycket vi inte hade haft om bara männens röster hade räknats. Våldtäkter är inte det enda problem i samhället och det är våldtäktsmännen som är ansvariga för att de våldtar.
Du vill så förtvivlat skydda dessa våldtäktsmän från ansvar. Varför vill du det?
Citera
2020-01-10, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Som jag tidigare skrev så är det mycket vi inte hade haft om bara männens röster hade räknats. Våldtäkter är inte det enda problem i samhället och det är våldtäktsmännen som är ansvariga för att de våldtar.
Du vill så förtvivlat skydda dessa våldtäktsmän från ansvar. Varför vill du det?
Vadå, fattar du inte vad han säger eller
Citera
2020-01-10, 10:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Jag vill inte att de ens ska få vara i Sverige men du vill ha hit fler. Du har ett ansvar för det du importerar till Sverige.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2020-01-10 kl. 10:33.
Citera
2020-01-10, 18:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VKontakte
Vadå, fattar du inte vad han säger eller

Han har fel i det han säger. Förstår inte du det ellleeer?
Citera
2020-01-10, 18:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag vill inte att de ens ska få vara i Sverige men du vill ha hit fler. Du har ett ansvar för det du importerar till Sverige.

Jag vill inte ha hit fler nä. Men det var inte frågan, utan frågan var varför du tycker att en våldtäktsman inte ska ta ansvar för alla att han begått en våldtäkt? Varför skyddar du våldtäktsmän?
Citera
2020-01-10, 18:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag vill inte ha hit fler nä. Men det var inte frågan, utan frågan var varför du tycker att en våldtäktsman inte ska ta ansvar för alla att han begått en våldtäkt? Varför skyddar du våldtäktsmän?

Du röstar på en ett parti som driver politiken att ta in fler så det är klart du vill ha deras politik.

Alla som begått brott ska förstås ta ansvar för det, men det ska också brottslingens medhjälpare.

Men det som folket accepterar det bör förstås inte vara olagligt, det säger sig självt.
Citera
2020-01-10, 18:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du röstar på en ett parti som driver politiken att ta in fler så det är klart du vill ha deras politik.

Alla som begått brott ska förstås ta ansvar för det, men det ska också brottslingens medhjälpare.

Men det som folket accepterar det bör förstås inte vara olagligt, det säger sig självt.

Du är fullkomligt körd i skallen om du kallar vanliga medborgare för medhjälpare till brott med motiveringen att de röstat på ett visst parti. Fullkomligt körd, förstår du det?
Citera
2020-01-10, 19:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du är fullkomligt körd i skallen om du kallar vanliga medborgare för medhjälpare till brott med motiveringen att de röstat på ett visst parti. Fullkomligt körd, förstår du det?

Hur skulle alla våldtäktsflyktingar kunna begå dessa våldtäkter om inte folket hade röstat fram våldtäktspartierna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in