Citat:
Ursprungligen postat av
Dgw91
Att säga att det är så och att säga att man tror att det är så är två helt olika saker.
För man har ju aldrig i världshistorien blivit lurad av någon myndighet?
Edit: Just i det här fallet så tror jag på att dem har sett att två missiler har avfyrats.
Så jag tror självklart även på denna teorin och har hela tiden gjort det.
Men som jag skriver, jag tror att det är så.
Om jag minns rätt, eller senast jag kollade om jag inte missat något under natten, så har ingen myndighet sagt till 100% att det är så. Man tror att så är fallet.
Vi är ense.
Jag har blivit kallad hen och förminskad till idiot och klappad på huvudet av vänsterprofiler på detta forum när jag genom retoriska frågor försökt förklara sambandet mellan en nedskjutning och att båda motorernas serviceuppkoppling och transponder samt radiotrafik slås ut vid samma tillfälle.
Vilket enligt mina källor tyder på att något utifrån briserat, antingen luftvärnsrobot eller NEMP. Därför är jag nu när amerikanska försvaret går ut med att de noterat att två radar från det iranska luftvärnet låst planet innan detta skedde inte mindre säker på att planet blev nedskjutet. Alla underrättelsekällor säger samma sak. Planet blev nedskjutet. De finns egentligen ingen alternativ teori som kan förklara denna händelse, varken tidigare eller nu. Roboten var inställd att brisera innan målet.
Att Kanadas premiärminister går ut officiellt betyder att detta scenario är verifierat och inte någon tes.
Det finns ingen slump. Flygplanstypen är en av de absolut säkraste med 0,06 fataliteter per miljonte flygning. Den ganska nya kärran var servat 2 dagar innan och inget behövde åtgärdas.
Sammanfattningsvis har alla från vänstern i vanlig ordning fel i varenda fråga som handlar om fakta. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Det råder en avgrund mellan vänstern och verkligheten samt vetenskap. Nu kanske man tycker att jag är kategorisk och gör detta till en politisk fråga men detta faktum kan svårligen ha undgått någon och nedskjutningen är en politisk fråga i allra högsta grad. Vänstern kommer fortfarande håna vett och etikett och sunt förnuft, vetenskap och logik och slutligen klä sig i slöja.