Citat:
Ursprungligen postat av
Kongruensbojd
Är det någon som betalar för Snett inåt bakåt och i så fall på vilken medlemsnivå? Känner ni att det är värt det?
Jag hade förmodligen gjort det om jag sluppit den där tredje tönten vars namn jag till min egen lycka förträngt… nä, där kom det upp i huvet: Christian!
Lyssnade på ett gratisavsnitt häromleden och då hade kulturalibit lagt till sig med nån töntig stockholmska ovanpå sin göteborgsdialekt. Det får ju finnas gränser!
Marcus Leifby är en klippa som alltid lyckas vara både balanserad, lugn, intelligent och kvick. Bara att ta lärdom, alla poddare!
För övrigt anser jag ännu en gång att moderator ska döpa om tråden till just Snett inåt bakåt (för det har den hetat ett bra tag nu).
Jag tycker att christian verkar riktigt sympatisk och att han bidrar med energi och dynamik i avsnitten. Leifby däremot tycker jag kan vara för mycket leifby ibland. Det otroliga är att han bara är 2 år äldre än christian, han känns 15 år äldre. Om någonting har hänt efter 1995 så minns han det inte i 9 av 10 fall, " det minns jag faktiskt inte alls". Allting ska handla om vad som hände mellan 1985-1995. I senaste avsnittet om helg tv tablån så tog Leifby så klart avstamp i 1987s tablå. Trots att den tredje medlemmen patrick bara var 1 år och christian bara 6 år det året.