2020-01-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Berätta gärna lite historia om hans uppväxt, och hur hans storebror var
Känner inte hans bror men hört att han är död från barndomsvänner.

Haha vad ska jag säga? Jag tror helt enkelt att Ayye har hjärntvättat Yasin. Nästa offer kommer bli Jaffar.

Sa fel inte lågstadiet utan gick väll i 7an , tänkte på en annan som var jobbig som ayye men lever bra idag. Man kan göra bra val i livet men jag tror det är försent för Ayye nu.

Jaffars storebror har dock ganska mycket respekt och tror han kommer sätta jaffar på plats.
Senast redigerad av Dondadaa20 2020-01-09 kl. 19:41.
Citera
2020-01-09, 19:50
Medlem
Vill säga att jag är vän med Jaffars storebror och han är en riktigt bra människa. Lyssnar Jaffar på honom så kommer han lyckas i livet.

Lyssnar han på Ayye så kommer han bara försöka få honom att hämnas på Dp med hjärntvättning. Eller att han gör så att han får pengar av Jaffar för att själv göra det.
Citera
2020-01-09, 20:06
Medlem
Skriv på svenska så vi förstår
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Men offtopic, shottaz har alltid varit studiobanditer. Så det här mordet säger bara att dom rensar ivegbs led för x bredängkrig.

Shottaz är borta osfsom yasin går fri eller inte.

Domär ej relevanta tillvarandra
Citera
2020-01-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Vill säga att jag är vän med Jaffars storebror och han är en riktigt bra människa. Lyssnar Jaffar på honom så kommer han lyckas i livet.

Lyssnar han på Ayye så kommer han bara försöka få honom att hämnas på Dp med hjärntvättning. Eller att han gör så att han får pengar av Jaffar för att själv göra det.

Hur ser relationen till Jaffar’s storebror med Ayye? Har de vuxit upp nära? Vilka var nära Ayye när Ayye var yngre (tonåring)?
Citera
2020-01-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Dödspatrullen är myclet smartare än shottaz. Dödspatrullen har skapat bra kontakt med andra grupperingar runt om i sverige med sina "dödskontrakt" större inflytande i den undre världen..

Ett exempel är mordet på nabil haidar, där södertälje nätverket köpte det kontrakten för mordet på elias elias i lunagaraget.. kan säga att där skapade man bra kontakter. Och så fortsätter historian

DP betalar folk att göra brott, böta folk m.m träffade på några i gbg som skulle vara ifrån DP full bil med bara somalier i halv mask så man bara ser ögonen väldigt skumma opålitliga personer.
Citera
2020-01-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackwolf38
DP betalar folk att göra brott, böta folk m.m träffade på några i gbg som skulle vara ifrån DP full bil med bara somalier i halv mask så man bara ser ögonen väldigt skumma opålitliga personer.
Guccibögslungor är inte gratis
Senast redigerad av Alkoholiste 2020-01-09 kl. 21:26. Anledning: .
Citera
2020-01-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Känner inte hans bror men hört att han är död från barndomsvänner.

Haha vad ska jag säga? Jag tror helt enkelt att Ayye har hjärntvättat Yasin. Nästa offer kommer bli Jaffar.

Sa fel inte lågstadiet utan gick väll i 7an , tänkte på en annan som var jobbig som ayye men lever bra idag. Man kan göra bra val i livet men jag tror det är försent för Ayye nu.

Jaffars storebror har dock ganska mycket respekt och tror han kommer sätta jaffar på plats.

Folk pratar som om dom känner dessa grabbar. Han som du påstår är Jaffars store bror, H*mz* är inte hans store bror.
Citera
2020-01-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Folk pratar som om dom känner dessa grabbar. Han som du påstår är Jaffars store bror, H*mz* är inte hans store bror.

sluta snacka skit mannen, hamza e jaffars storebror
Citera
2020-01-09, 21:55
Medlem
Jafar har flera syskon . Inte bara en storebror haha.

Han har bra familj.
Senast redigerad av Dondadaa20 2020-01-09 kl. 21:58.
Citera
2020-01-09, 22:00
Medlem
aa jaffar har många små och stora syskon maa sha allah
Citera
2020-01-09, 22:04
Bannlyst
Se ronkens fb inget nytt sen december han är med jaffar
Citera
2020-01-09, 22:05
Medlem
Cashews avatar