2020-01-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
men idén var att vi ville ha en Canada goose jacka vi såg mackan hade en i grön vi tänkte ta den från honom sen kom han och sa att jag känner en kille som har lika dan och det är rapp han ville själv inte bli rånad den lila fittan mackan så han tipsade oss rapp istället för vi ska ta hans jacka han mackan leker mycket tuff och så han ville själv allt detta skulle hända han hade en stor roll i killens död och tror om inte Mackan var där så hade Alex bara blivit rånad men så klart han mackan ska leka tuff och slå en bunden kille

Känner du inte skuldkänslor? Mår du inte dåligt av att detta har hänt bara för en jacka?
Citera
2020-01-10, 08:16
Medlem
Har polisen plockat in dig Chepe3310 , du blev så tyst?
Citera
2020-01-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven

Haha Garanterat Han gav dem nästan kordinater, är i husby centrum o grejer. Idioten verkar inte fatta att polisen läser tråden
Citera
2020-01-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentolle
Ni binder, misshandlar och lämnar en kille bunden för en jävla jacka?
Hur jävla påtänd, sönderknarkad och slut i huvet kan man vara? En jävla jacka!
Och sen sitta och vara stor i käften och tycka man e oskyldig. Såna som du borde för er egen och andras skull avrättas innan ni kan sprida era ruttna gener vidare. Usla vidriga kackerlackor
Ja så är det bara
Citera
2020-01-10, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Era jävla små pissluffare.....ni har tagit ett liv! Hoppas ni sover gott om nätterna

Jag sover jättebra och knullar din mamma i min sömn
Citera
2020-01-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Varför skriver du som en blatte då? Om du började lära dig svenska förra året så är det ju förståeligt varför det knappt går att begripa vad du hasplar ur dig.

Din Svenska lila horunge sug av mig du förstår detta va
Citera
2020-01-10, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
Bor i närheten av Ånge även jag, Elvis frilla gänget får gärna råna mig har någon Goose jacka I perfekt skick i källaren. Är väldigt sugen att visa dom den.

Det lugnt har redan för många Jackor som jag har tagit av andra din jacka är säkert falsk från wish
Citera
2020-01-10, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clwr
Känner du inte skuldkänslor? Mår du inte dåligt av att detta har hänt bara för en jacka?

Mannen vadå jacka bara jag tog hans själ och alla hans saker hemifrån och körde iväg i kronans bil
Citera
2020-01-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven

Nej nej det är bara jag har inte haft tid för och vara aktiv här
Citera
2020-01-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDragan
Haha Garanterat Han gav dem nästan kordinater, är i husby centrum o grejer. Idioten verkar inte fatta att polisen läser tråden
Din mamma är idioten här för hon födde dig din valp jag är fri och mår bättre än dig är mer lycklig än dig och som sagt du och polisen kan snacka som fåglar men jag kommer ändå aldrig bli tagen och säg till polisen att jag uppförde rånet och kom undan och kommer alltid komma undan för bara dumma Åker fast
Citera
2020-01-10, 14:29
Medlem
Citat:
Din mamma är idioten här för hon födde dig din valp jag är fri och mår bättre än dig är mer lycklig än dig och som sagt du och polisen kan snacka som fåglar men jag kommer ändå aldrig bli tagen och säg till polisen att jag uppförde rånet och kom undan och kommer alltid komma undan för bara dumma Åker fast

Varför fortsätter du hålla på så här när folk talar om för dig om och om igen att ingen är imponerad.

Vi vill bara veta varför du gjorde det du gjorde. Kanske du själv inte förstår det ?
Citera
2020-01-10, 15:14
Medlem
Citat:
Mannen vadå jacka bara jag tog hans själ och alla hans saker hemifrån och körde iväg i kronans bil

Fast kronan var väl inte ens med? Han hade väl bara skjutsa er till och från tågstationen i Torpshammar så blanda inte in den stackars gubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in