2020-01-09, 15:28
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Ebenezer Ofori officiellt tillbaka i AIK. Kritat på för fyra år. Supervärvning!

Vad händer med Adu?
Citera
2020-01-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Om Kff ska släppa Fröling inom Sverige är det bara MFF som är alternativet imho. Där finns ju vidareförsäljningspotential. I Häcken och Hammarby not so much.
Nej, inte så att vi sålt Borges, Odilon, Aidoo, Dibba etc för mångmiljonsbelopp senaste säsongerna.

Fröling är Bajare. Hade vi varit intresserade tror jag säkerligen han hade kommit till oss före någon annan svensk klubb.
Citera
2020-01-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det kan man säga utan att överdriva. Tillåt mig presentera alla Häckens offensiva spelare som finns tillgängliga nu: Yasin (värdelös) Irandust (kommer alltid vara valpig och aldrig nå sin potential), Gustaf Nilsson(har en bra säsong i karriären typ), Viktor Lundberg (kommentarer överflödiga), Youseff (hypad talang som inte klarat att konkurrera ut medelmåttiga spelare tidigare), Yakob (se Youssef) och till sist nya finnen Tuominen.

Detta är alltså allt vi har i offensiv väg. Gör vi 10 mål i år får det ses som en framgång.

Nu glömde du Paulinhos ersättare... Leo Bengtsson.
Citera
2020-01-09, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Samtidigt. Beggars can't be choosers.

Nu är ni inte direkt tiggare, mer snåla.
Citera
2020-01-09, 15:47
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Vad händer med Adu?
I nuläget verkar det som att han stannar.
Citera
2020-01-09, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nu glömde du Paulinhos ersättare... Leo Bengtsson.

Just det. Det ändrar allt.....

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu är ni inte direkt tiggare, mer snåla.

Jo, jag menade mer att Kalmar med sin dåliga ekonomi knappast kan välja vilken klubb man vill sälja till sålänge man får ett ok erbjudande.
Citera
2020-01-09, 17:07
Medlem
mikeymikeys avatar
Daniel Kristoffersson avslöjade ju i höstas att Blåvitt kommer sälja Erlingmark nu under denna silly season. Och att det var Belgien som var huvudspåret.

Var längesen man hörde nåt om det ryktet nu.

F.ö så var det någon på Twitter tidigare idag som påstod att en striker är snart klar för Blåvitt. Sedan spädde baraben på det med att det är en bra värvning som går rätt in i laget, och har dessutom spelat i allsvenskan tidigare.

Stämmer det inte så är det inte första gången någon lämnar ut falska uppgifter.
Citera
2020-01-09, 17:10
Medlem
mikeymikeys avatar
F.ö tror jag att IKT gör succé i Malmö. Trots hans usla facit den senaste tiden.
Citera
2020-01-09, 17:43
Medlem
031GLENNs avatar
Citat:

F.ö så var det någon på Twitter tidigare idag som påstod att en striker är snart klar för Blåvitt. Sedan spädde baraben på det med att det är en bra värvning som går rätt in i laget, och har dessutom spelat i allsvenskan tidigare.

De sa även att det är en värvning som kommer bli en enorm snackis, Iaf inom blåvita kretsar. Det är också sagt att det inte är Berg, om det nu kändes aktuellt innan.
Senast redigerad av 031GLENN 2020-01-09 kl. 17:52.
Citera
2020-01-09, 19:45
Medlem
Samizdats avatar
IKT är alltså inlånad över säsongen, utan köpoption, med rätt för Anderlecht att återkalla honom. Vilken värvning!
Citera
2020-01-09, 20:03
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Daniel Kristoffersson avslöjade ju i höstas att Blåvitt kommer sälja Erlingmark nu under denna silly season. Och att det var Belgien som var huvudspåret.

Var längesen man hörde nåt om det ryktet nu.

Häcken/AIK Kamara blev precis släppt av sin grekiska klubb, kan det vara han som åsyftas?
Citera
2020-01-09, 21:15
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Häcken/AIK Kamara blev precis släppt av sin grekiska klubb, kan det vara han som åsyftas?

Hoppas jag inte men vi får väl se...
Skulle dock inte förvåna mig om det bara är trams alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in