Citat:
Ursprungligen postat av
VanDog
Ja haha. MittMalmoe signaturen verkar ha Zlatan som någon sorts idol. Oavsett vad han hittar på.
Har fortfarande inte fått något svar på om han håller på MFF, går på MFF:s matcher?
Vilket spelar en viss roll.
Antagligen är han en av de där fjantarna som stod på invigningen och klappade händerna när statyn avtäcktes?
Tyckte det här med Janne Andersson (en jävligt reko person) också var jävligt lågt från Zlatan.
Som man bäddar får man ligga.
Missade frågan om jag håller på MFF... , JA jag är 100% MFF:are och går på våra matcher.. inte alla men en hel del när möjligheten finns. Om du undrar om jag hör till de mest inbitna fansen vars hela liv kretsar kring fotboll så är svaret NEJ.
Det stämmer, Jag försvarar Zlatan väldigt hårt för att få en balanserad motpol till alla er hatande fånar som blandar in irrelevanta saker och kopplar det till en av våra bästa fotbollsspelare någonsin.
1. Zlatan har ett samhällsansvar och bör direkt bidra till att förbättra Malmö kommuns ekonomi och Sveriges export (japp, så skriver ni.. följ tråden längre bak)
2. Zlatan är svikare.. trots att han aldrig bett om statyn samt att han lämnade MFF för 18 år sedan (ja så längesedan var det)
3. Gällande Hammarby aktierna så "investerade sig" Zlatan aldrig in i den klubben.. försök förstå att ägarna till Galaxy även ägde en del av Hammarby och ville förmodligen bli av med dessa skit-aktier och troligtvis gav bort aktierna till Zlatan som någon bonus (så funkar affärsvärlden.. allt är inte "cash").
4. Ni väger varje ord han säger.... spolar gärna tillbaka allt han sagt och analyserar på atomnivå. Ställ er frågan om era svar alltid är genomtänka och om de hade tålt att synas på samma sätt.
Zlatan är tack och lov mänsklig. Kräv inte av andra det ni själva inte hade klarat av att leverera.