2020-01-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Zlatan är inte skyldig Malmö eller Malmö FF någonting. Han sålde sina tjänster till MFF och MFF betalade. Relationen upphörde när han bytte lag och alla var nöjda.

Förstår inte vad problemet är. Zlatan gör affärer med Hammarby och avundsjuka sossezombies får rabiesattack. Det framgår med all önskvärd tydlighet att Malmö är en sossestad full med avundsjuka clowner och kriminella huliganer. Inte konstigt att Zlatan inte vill ha något med Malmö och dess fotbollslag att göra.

Malmö är en skitstad. Sossejävlar!

Håller med men dom röstar nog snarare SD. Men visst är det en sossestad. Så patetiskt också att hata elitidrottsmän och skriva att det viktigaste är hur man är som person och helst ska vara så dålig på fotboll att man jobbar på en bilverkstad.
Hur kan man ”älska” fotboll och hata dom som är bäst på det, har talang och ger allt?
Newsflash, dessa supportrar är parasiter som inte alls älskar fotboll, dom vill bara gå med i ett gäng dom kan slåss i mot andra gäng och sen att alla ska vara losers som hänger i sin hemstad/stadsdel tillsammans.
Folk som älskar konst uppskattar stora konstnärer oavsett om dom är divor eller inte. Dom som älskar musik uppskattar ofta Bob Dylan även om han är avig i media och inte gör allt för att fjäska och smälta in i mängden.

Man brukar säga att tjejer är kattiga och avundsjuka på andra tjejer men det här fenomenet med galna män som sågar ner en staty av Zlatan och har hatat honom hela hans karriär slår ju det typiska tjejbeteendet med ljusår.
Inte vandaliserar vuxna kvinnor Blondinbellas hem. Jag vet ingen internationellt känd svensk kvinna som fått utstå så mycket hat från svenska kvinnor som Zlatan fått av svenska män.

Exakt hur är Zlatan ett svin eller dålig människa?!
Han är bara kaxig och går sin egen väg. Och han är en av dom bästa fotbollsspelarna i världen.
Väx upp jävla småtjejer i MFF.
Citera
2020-01-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Zlatan är inte skyldig Malmö eller Malmö FF någonting. Han sålde sina tjänster till MFF och MFF betalade. Relationen upphörde när han bytte lag och alla var nöjda.

Förstår inte vad problemet är. Zlatan gör affärer med Hammarby och avundsjuka sossezombies får rabiesattack. Det framgår med all önskvärd tydlighet att Malmö är en sossestad full med avundsjuka clowner och kriminella huliganer. Inte konstigt att Zlatan inte vill ha något med Malmö och dess fotbollslag att göra.

Malmö är en skitstad. Sossejävlar!

Haha så talar någon som inte bryr sig om någonting, det är ju du som är en sossezombie.
Citera
2020-01-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esse.v.e
Man brukar säga att tjejer är kattiga och avundsjuka på andra tjejer men det här fenomenet med galna män som sågar ner en staty av Zlatan och har hatat honom hela hans karriär slår ju det typiska tjejbeteendet med ljusår.

Jag bryr mig nämnvärt (om vad som pågår i Sverige) men det är så tydligt att du inte förstår något av vad ett supporterskap innebär. Dom som gjort detta har avgudat sin "malmöson" sedan barnsben. Det handlar om ett obeskrivligt svek sett utifrån deras perspektiv. Jag skyr malmö samt mff men jag förstår och respekterar deras agerande!
Citera
2020-01-08, 20:47
Medlem
Citat:
Håller med men dom röstar nog snarare SD. Men visst är det en sossestad. Så patetiskt också att hata elitidrottsmän och skriva att det viktigaste är hur man är som person och helst ska vara så dålig på fotboll att man jobbar på en bilverkstad.
Hur kan man ”älska” fotboll och hata dom som är bäst på det, har talang och ger allt?
Newsflash, dessa supportrar är parasiter som inte alls älskar fotboll, dom vill bara gå med i ett gäng dom kan slåss i mot andra gäng och sen att alla ska vara losers som hänger i sin hemstad/stadsdel tillsammans.
Folk som älskar konst uppskattar stora konstnärer oavsett om dom är divor eller inte. Dom som älskar musik uppskattar ofta Bob Dylan även om han är avig i media och inte gör allt för att fjäska och smälta in i mängden.

Inte vandaliserar vuxna kvinnor Blondinbellas hem. Jag vet ingen internationellt känd svensk kvinna som fått utstå så mycket hat från svenska kvinnor som Zlatan fått av svenska män.

Han är bara kaxig och går sin egen väg. Och han är en av dom bästa fotbollsspelarna i världen.

Är väl ingen som hatar de som är bäst på fotboll bara för att dock så hatar många Zlatan nu. Men som sagt din logik brister i alla dina inlägg. Ingen hatar någon för att dom är bra på något utan för att de är ruttna som människor. Zlatan är bevisligen genomrutten.

Dina andra teorier är ju enbart snömos.

Alla vettiga människor vet att Zlatan gått över gränsen som Rosenberg sa. Zlatan vill ha uppmärksamhet och sabba för andra sedan så låtsas han som ingenting. Nu vet alla vad denna dåre går för. Det tog mig några sekunder att begripa hur förbannade många skulle bli när han gick in i Hammarby och sa de skulle bli bäst men du förstår fortfarande inte, arma verklighetsfrånvända människa.
Senast redigerad av Hibiscrub 2020-01-08 kl. 20:51.
Citera
2020-01-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingYee
Jag bryr mig nämnvärt (om vad som pågår i Sverige) men det är så tydligt att du inte förstår något av vad ett supporterskap innebär. Dom som gjort detta har avgudat sin "malmöson" sedan barnsben. Det handlar om ett obeskrivligt svek sett utifrån deras perspektiv. Jag skyr malmö samt mff men jag förstår och respekterar deras agerande!

Men sluta, vad patetisk du är! Ge mig en anledning till att vuxna män i MFF ska tillåtas bete sig som apor/3-åringar. Det spelar ingen roll om man har älskat Spice Girls, Justin Bieber, den finaste hästen på ridskolan eller Prins Carl-Philip sen barnsben, normala människor går ändå inte ut och mordhotar Geri Halliwell för att hon inte vill återförenas med Spice Girls eller Carl-Philip för att han gift sig med Sofia.
Zlatan är för helvete en människa och inte ett jävla objekt dom här rasisterna äger bara för att dom ”älskat” honom.
Dom får bete sig som vuxna precis som alla andra. Fotboll ska inte vara nåt slags undantagstillstånd från civilisationen som du vill få det till.
För sjuhundrafemtielfte gången, han är en internationell stjärna som slog igenom utomlands, han är ingen jävla Malmö-alkis som aldrig varit utanför Skåne. Det var längesen han spelade i MFF och han hade ett helvete med supportrarna redan då, det är bara att se filmat material från den tiden.
Han investerade i ett FOTBOLLSLAG inte i ishockey. Det är fotbollen han älskar, inte Sveriges mest ökända skit-stad.
Citera
2020-01-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Är väl ingen som hatar de som är bäst på fotboll bara för att dock så hatar många Zlatan nu. Men som sagt din logik brister i alla dina inlägg. Ingen hatar någon för att dom är bra på något utan för att de är ruttna som människor. Zlatan är bevisligen genomrutten.

Alla vettiga människor vet att Zlatan gått över gränsen som Rosenberg sa. Zlatan vill ha uppmärksamhet och sabba för andra sedan så låtsas han som ingenting. Nu vet alla vad denna dåre går för. Det tog mig några sekunder att begripa hur förbannade många skulle bli när han gick in i Hammarby och sa de skulle bli bäst men du förstår fortfarande inte, arma verklighetsfrånvända människa.

Zlatan är intebevisligen genomrutten. Ge ett enda exempel. Han sysslar inte med trafficking, han sysslar inte med grov misshandel, otrohet, barnmisshandel, mordbränder, vandalism osv.
Han är en bra människa som bara skiter i att smälta in och du kan stoppa upp din jantelag där ditt huvud sitter fast mellan benen.
Citera
2020-01-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub

Ja herregud! Fotbollsspelare är en sak. Dumskallar en helt annan. Z är ingen begåvning mer än på planen. Utanför är han en dumskalle. Hans fru är hans domina!
Citera
2020-01-08, 21:36
Medlem
Citat:
Zlatan är intebevisligen genomrutten. Ge ett enda exempel. Han sysslar inte med trafficking, han sysslar inte med grov misshandel, otrohet, barnmisshandel, mordbränder, vandalism osv.
Han är en bra människa som bara skiter i att smälta in och du kan stoppa upp din jantelag där ditt huvud sitter fast mellan benen.

Nej han är bara en egoist och narcissist som pissar på alla andra som han alltid har gjort, han kan väl ta sina lögner om Janne och allting annat och dra åt helvete.
Du kan ta dina kassa argument om jantelag och åka ner och suga av Zlatan i Milano, det är väl det enda som du duger till.

Riktigt skönt att dom välte den där fula statyn låt det bli en tradition.
Senast redigerad av Hibiscrub 2020-01-08 kl. 21:44.
Citera
2020-01-08, 21:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Jo. (FB) Zlatan-statyn i Malmö vandaliserad, avsågad vid fötterna, 2020-01-05

Nu kom rasistkortet igen. Statyn eller hans aktier är inte det som gör fansen förbannade. Det är att han
viftar med en grönvit tröja med I*********c på ryggen samtidigt som han säger att han ska hjälpa Zammarby att bli Skandinaviens största klubb.

Han säger att han är säker på att Malmö är glad för hans skull. Han har inte tänkt på hur detta kan påverka hans barn? De läser och ser tidningarna, det kan inte vara kul för dem.

Jag tycker synd om dem och det är inte okay att attackera hans hus. Det är onödigt att ge sig på statyn men jag förstår dem som gör det.

Felet till detta ligger hos en bortskämd verklighetsfrånvänd fotbollsspelare som tror att han står över allt och är orörbar.
Citera
2020-01-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Jättesnygg är hon , sen kan zlatan få vilken kvinna han vill i sverige !!

Incels får runka som sagt 😜
Uppumpade pattar o läppar (kraftigt imatade med silikon o fillers), snyggt?
Citera
2020-01-08, 22:31
Medlem
Citat:

Hur dum för man vara? Hur kan du komma på att skriva "dom röstar nog snarare SD"? Med "dom" syftar du givetvis på Malmös invånare, vilka är drygt 350 000. Du tror alltså att alla dessa röstar på SD? Du har aldrig varit i Malmö - kanske aldrig ens utanför din egen lilla by? - det är uppenbart. Så som du resonerar gör man bara när man inte VET utan i stället bara sitter i sin lilla håla och TROR.
Senast redigerad av meredith 2020-01-08 kl. 22:33. Anledning: Felskrivning
Citera
2020-01-08, 22:55
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Flytta statyn till Milano

Flytta den till bandy arenan i Nässjö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera