Citat:
Ursprungligen postat av
FramtidsAstronaut
Låter bra att trappa ur den så fort du kan tycker jag. Räkna med en käftsmäll när du slutat helt dock och håll ut om det blir jobbigt!
Tror du verkligen det blir så farligt efter bara 1.5 månader? Nä, jag ska försöka ta det med ro, har kommit fram till att det mesta av abstinensen faktiskt bara sitter i skallen på en... Är nere på 12mg nu efter 2 dagar. Alltså minskat 8mg redan, känner inte av något ännu, ska minska till 8mg imorgon. Beroende på hur det känns så står jag på det en extra dag, men känns det inte allt för jävligt går jag ner på 4mg dagen efter. Sen ska jag stå på antingen 4 eller 2mg någon dag extra tänker jag innan jag hoppar av helt. Kanske 3 eller 4 dagar på 2mg.
Sen dag 2 helt utan drar jag i mig en karta loperamid så tror jag det är smooth-sailing faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
WeedGrower
Väg noga nu och ta till konsideration hur DU kunnat hantera drogsuget utan medicin, kanske blir det så att det inte blir nån träning alls om du hoppar ur. Så var det för mig, i all välvilja.
Problemet är att jag inte tränar alls nu, känner att min problemlösningsförmåga påverkas etc. Så jag tänker det är lika bra att hoppa av så tidigt som möjligt, istället för att vänta ett år så blir det helt överjävligt att sluta.