2020-01-08, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det är bara att googla var något instagramkonto som la ut något angående detta. Men det är långsökt att svenska fans börjar skriva zigani men jag personligen tycker det viktiga är att statyn är förstörd.
Men det är klart många vill ju att det är svenskar som sabbar statyn och symbolen för mångkulturen, det passar ju in i narrativet hos pk-hjonen.
intressant. kan du länka? svenskar kan ju skriva zigani ocksa.
Citera
2020-01-08, 00:01
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
"Att ens försöka resonera med dig är som att hälla Mozart i örat på en döv, helt lönlöst. "

Vad fan betyder det ens? Har du tagit heroin? ser du skillnaden mellan oss? nivan av inteliggens? Ty mitt hat mot detta dumma invalid forum. ni borde stängas av
Ang resonera, eh.. du har ju inte ens försökt? är du samma typ av folk som säger ngt är äckligt innan du smakat det?
Eller säger ett land är skit innan du rest till det?

stäng av ditt konto
Du skriver som om du knaprade piller som om de vore jordnötter, det tyder knappast på någon högre form av intelligens. Om du inte ens förstår vad jag försöker säga med det fetade är du mer klenbegåvad än jag vågade hoppas på. ”Vad fan betyder det ens”...
Senast redigerad av Sharm0ta 2020-01-08 kl. 00:03.
Citera
2020-01-08, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Beslutet att ha denna staty placerad på nuvarande plats är idioti, men nu ska de korkade pk-fjantarna i Malmö kommun tvunget stå på sig, de har ju redan kört Malmö i botten men det räcker inte.

Det är dock inga svenskar du möter när du sitter och vaktar statyn, det skulle gå åt helvete för dig.
Du hamnar på sjukhus eller avlider framför statyn och sedan blir den vandaliserad igen. Lycka till!
helt jävla ärligt. om det var sant.(notera: 5% är blattar pa staplatserna i mffs matcher samt alla kan skriva vad dem ill pa nätet, du har 0 bevis. kan inte ens länka) tror du fega anarkister som gr ut kl 3 pa natten är i majoritet av en polisiär statlig styrka?!!!!?!!?!??!?!!?!?!
Nu far det vara nog. detta är mitt sista inlägg. man blir dummare att vara pa flashback. det är fakta.
Ska läsa en bok. rekommenderar samma sak.
Citera
2020-01-08, 00:11
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
Nu far det vara nog. detta är mitt sista inlägg. man blir dummare att vara pa flashback. det är fakta.
Ska läsa en bok. rekommenderar samma sak.
Man blir dummare på Flashback säger mannen som i rekordfart lyckats spotta ur sig några av de mest idiotiska inlägg man kan hitta i dessa trådar. Bra jobbat på så kort tid. 👍🏻

Boktips: ”Jag är Zigenare”. Statyn nämns visserligen inte i boken men den smeker nog ditt ego som önskat ändå. Det är samma narcissism som du ägnar dig åt med dina ”bästa inlägg på forumet”.
Senast redigerad av Sharm0ta 2020-01-08 kl. 00:21.
Citera
2020-01-08, 00:56
Medlem
quts avatar
Han är en jävla egoist som tror han kan leka gud så kasta båda 2 i sjön.
Citera
2020-01-08, 01:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Även seriös media är inne på det spåret.

https://web.archive.org/web/20200107135606/https://www.dn.se/kultur-noje/per-svensson-darfor-sagades-zlatanstatyn-jamns-med-fotknolarna/

(FB) Per Svensson på DN "tror" Zlatanstatyn sågades ner pga sympati med Sverigedemokrater

Jag ser ingen länk till seriösa medier, bara till DN.
Citera
2020-01-08, 01:57
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Enligt MFF har de tjänat ca 200 miljoner kronor på Zlatanaffären med övergångar osv. Så särdeles synd har de inte varit om MFF, och skribenten vet självklart att han skarvar hejvilt om Malmös konkursartade ekonomi
Jag vill se kallan pa de 200 miljonerna
Citera
2020-01-08, 02:01
Medlem
Zlatan är för stor för luffar staden Malmö
Citera
2020-01-08, 02:03
Medlem
Är det blattar som håller på med statyn eller är det Malmö ff supportrar?
Citera
2020-01-08, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Är det blattar som håller på med statyn eller är det Malmö ff supportrar?
Barnsliga och lättkränkta supportrar aka ''ultras'', sen består väl Malmö av bara blattar också.
Senast redigerad av Bombaclap 2020-01-08 kl. 02:14.
Citera
2020-01-08, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Barnsliga och lättkränkta supportrar aka ''ultras'', sen består väl Malmö av bara blattar också.

Jag fick inget svar på min fråga. Är det blattar eller svenskar som håller på. Vad fan snackar du om vadå Inga svenskar i Malmö de klart dom finns. Har du sätt mff's fans eller wannabe ultras eller vad dom nu kallas är riktiga blonda svenska. Det är Malmös publik. Svenskar.
Citera
2020-01-08, 02:37
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Folket har talat. En förrädare är alltid en förrädare och kommer behandlas därefter.
Amen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in