2020-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
Bara jag som tycker det, det är nog bara du som INTE tycker det. Har inte dina mamma lärt dig att beundra monument? Har du varit i ett museum någongång? Brukar du ta av dig mössan inomhus? Smaskar du?
Detta är en fråga om ren etikett och seder vilket dagens generation sorgligt men tydligt nog brister. Bara förstörda män åker denna vågen, det vet du. Ingen frisk, lycklig och fredfull snubbe gör detta.

Gillar man inte något finns andra sätt att lösa det, som röstning. Vi lever i ett demokrati samhälle, inte i ett vandalisering anarki stenlåder indian samhälle. Det är ju de ni alla snackar om i varje brottstråd?

Hatar också folk som säger "ingen har bett om det". Du låter som min brud. Inget bad om att du föddes heller, ska vi argumentera det? Det kallas för en GÅVA. Många ville ha denna statyn, det är du som är döv, och blind faktiskt. Ska jag påminna allt gnäll innan statyn infördes om hur mkt alla ville ha den i malmö? Eller de tusentals som dykte upp på invigningen?!
Statyn representerar alla möjlighter som finns inom fotboll och en man som förverkligat det. Har du glömt det?

Och jag på sjukhus? Njaaaaa alla 99% konflikträdda svenskar kommer 100% av 100% inte göra ngt. Herregud, en knapp och polisingripande inträffar. Visste du det?? Hallå? Det är 2020 nu. Vakna.
Shit man blir bara dum av att ens diskutera detta med barn på detta forum. Helt poänglöst. Du är bara en sådan som hatar oavsett anledning. Check yourself.

Beslutet att ha denna staty placerad på nuvarande plats är idioti, men nu ska de korkade pk-fjantarna i Malmö kommun tvunget stå på sig, de har ju redan kört Malmö i botten men det räcker inte.

Det är dock inga svenskar du möter när du sitter och vaktar statyn, det skulle gå åt helvete för dig.
Du hamnar på sjukhus eller avlider framför statyn och sedan blir den vandaliserad igen. Lycka till!
Citera
2020-01-07, 23:27
Medlem
Citat:
Dt är inte blattar. Som att du vet gm. hur kan du skriva saker låtsas som fkta men är taget fr ditt rövhål? har du ingen heder? tror du blattar orka såga 3 gånger i en staty?
vi orkar fan nt gå till socialkontoret lol

Det har ju läckt information från blatte-ultras att de ligger bakom, zigenare skrivet nedanför statyn på något språk från Balkan. Detta är inte gjort av svenskar.
Fast skit i det nu det viktiga är att man kapade ner den vidriga statyn.
Citera
2020-01-07, 23:28
Medlem
Citat:
Bara jag som tycker det, det är nog bara du som INTE tycker det. Har inte dina mamma lärt dig att beundra monument? Har du varit i ett museum någongång? Brukar du ta av dig mössan inomhus? Smaskar du?
Detta är en fråga om ren etikett och seder vilket dagens generation sorgligt men tydligt nog brister. Bara förstörda män åker denna vågen, det vet du. Ingen frisk, lycklig och fredfull snubbe gör detta.

Gillar man inte något finns andra sätt att lösa det, som röstning. Vi lever i ett demokrati samhälle, inte i ett vandalisering anarki stenlåder indian samhälle. Det är ju de ni alla snackar om i varje brottstråd?

Hatar också folk som säger "ingen har bett om det". Du låter som min brud. Inget bad om att du föddes heller, ska vi argumentera det? Det kallas för en GÅVA. Många ville ha denna statyn, det är du som är döv, och blind faktiskt. Ska jag påminna allt gnäll innan statyn infördes om hur mkt alla ville ha den i malmö? Eller de tusentals som dykte upp på invigningen?!
Statyn representerar alla möjlighter som finns inom fotboll och en man som förverkligat det. Har du glömt det?

Och jag på sjukhus? Njaaaaa alla 99% konflikträdda svenskar kommer 100% av 100% inte göra ngt. Herregud, en knapp och polisingripande inträffar. Visste du det?? Hallå? Det är 2020 nu. Vakna.
Shit man blir bara dum av att ens diskutera detta med barn på detta forum. Helt poänglöst. Du är bara en sådan som hatar oavsett anledning. Check yourself.

Det kryllar av monument som inte är värda beundran. Efter att Saddam Hussein störtats så välte man en bautastaty av honom, bara som ett, välkänt, exempel. Om ett monument förtjänar beundran eller ej beror ju helt och hållet vad det står för. För dig står det för en framgångssaga och en exceptionell talang, för många MFF-supportrar står det för ett enormt svek. Jag har förståelse för deras känslor men försvarar inte handlingarna. De flesta hade nog kunnat förutse att detta skulle ske när han köpte in sig i Bajen.
Citera
2020-01-07, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det har ju läckt information från blatte-ultras att de ligger bakom, zigenare skrivet nedanför statyn på något språk från Balkan. Detta är inte gjort av svenskar.
Fast skit i det nu det viktiga är att man kapade ner den vidriga statyn.
intressant. kan du länka? svenskar kan ju skriva zigani ocksa.
Citera
2020-01-07, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miffopolisen
Det kryllar av monument som inte är värda beundran. Efter att Saddam Hussein störtats så välte man en bautastaty av honom, bara som ett, välkänt, exempel. Om ett monument förtjänar beundran eller ej beror ju helt och hållet vad det står för. För dig står det för en framgångssaga och en exceptionell talang, för många MFF-supportrar står det för ett enormt svek. Jag har förståelse för deras känslor men försvarar inte handlingarna. De flesta hade nog kunnat förutse att detta skulle ske när han köpte in sig i Bajen.
nja jag tycker alla monument borde vara kvar. även hitlers osv. kalla mig nostalgisk.
OCh förutse förutse, ingen kunde förutse att supportrar kunde vara sa lättkränkta och barnsliga över affärer.
du läste inte mitt förra inlägg. Zlatan tjänar 10 mille pa att bajsa. mff behöver absolut inte dessa sma drickspengar. de tjänar 6x sa mycket att ga vidare i europa league.
Hammarby är en liten klubb. de behöver hjälp.
Det blir ju roligare ocksa med nya, spelare, ledning. mer motstand i allsvenskan. inte kul att mff är pa topp hela tiden.

avundsjukan är stor
Citera
2020-01-07, 23:42
Medlem
Citat:

Haha jojo.
Självklart älskar mediahoror att köra den vinklingen -> älskvärd blatte egopajar kollektivet -> svenska rasister förstör kulturarv signerat med blattespråk.

Kom igen. Ingen gillar egentligen Zlatan. Zlatan är en fitta.
Citera
2020-01-07, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Haha jojo.
Självklart älskar mediahoror att köra den vinklingen -> älskvärd blatte egopajar kollektivet -> svenska rasister förstör kulturarv signerat med blattespråk.

what?
den vinkligen är mer sällsynt än att läsa att sverige ska börja ta tag i sina problem. Känns mycket troligare att en svenne skrivit zigani, typ som ett han mot hans språk, närmare hjärtat men endå lite humor i det.
Citera
2020-01-07, 23:53
Medlem
Citat:

Det är bara att googla men det är långsökt att svenska fans börjar skriva zigani men jag personligen tycker det viktiga är att statyn är förstörd.
Men det är klart många vill ju att det är svenskar som sabbar statyn och symbolen för mångkulturen, det passar ju in i narrativet hos pk-hjonen.
Citera
2020-01-07, 23:53
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:

Det gör mig inget om du slutar att diskutera på detta forum, du vill ju bara beundra dina egna åsikter. Att ens försöka resonera med dig är som att hälla Mozart i örat på en döv, helt lönlöst.

”Har inte din mamma lärt dig att beundra monument”... Herregud, vilken dåre.
Citera
2020-01-07, 23:55
Medlem
Citat:

Det är bara att googla var något instagramkonto som la ut något angående detta. Men det är långsökt att svenska fans börjar skriva zigani men jag personligen tycker det viktiga är att statyn är förstörd.
Men det är klart många vill ju att det är svenskar som sabbar statyn och symbolen för mångkulturen, det passar ju in i narrativet hos pk-hjonen.
Citera
2020-01-07, 23:57
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Haha jojo.

Det ryktades i nyheterna ikväll att någon vill ställa statyn på söder i Stockholm..
Vad ska en person som finansierar Hammarby hit o göra som staty?? Vore ju skillnad om det var någon som spelat för klubben och gjort det bra. Men en finansiär..? sjukt alltihop.
Citera
2020-01-07, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Det gör mig inget om du slutar att diskutera på detta forum, du vill ju bara beundra dina egna åsikter. "Att ens försöka resonera med dig är som att hälla Mozart i örat på en döv, helt lönlöst. "

”Har inte din mamma lärt dig att beundra monument”... Herregud, vilken dåre.

"Att ens försöka resonera med dig är som att hälla Mozart i örat på en döv, helt lönlöst. "

Vad fan betyder det ens? Har du tagit heroin? ser du skillnaden mellan oss? nivan av inteliggens? Ty mitt hat mot detta dumma invalid forum. ni borde stängas av
Ang resonera, eh.. du har ju inte ens försökt? är du samma typ av folk som säger ngt är äckligt innan du smakat det?
Eller säger ett land är skit innan du rest till det?

stäng av ditt konto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in