Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Tror du på allvar att de försöker att lösa mordet är du en idiot. Jag jobbar på psyk, så jag har nog lite mer koll än dig.
Men om du vill diskutera fallet är du välkommen att skicka ett PM.
En liten redigering: de är 13 år gamla, så hur i helvete tror att polisen ska gå ut med detta?
Jävla idiot.
Är du säker på att du jobbar på psyk? De kanske bara släpper in dig på morgonen med mammas lunchlåda, så att den anställda personalen har koll på dig? Får du hjälp till bussen när ska hem, eller hämtar mamsen?
Varför i glödheta helvetet tror du jag vill diskutera något med dig via PM? Jag har kvalitetskrav och du uppfyller dem inte.
Däremot svarar jag gärna publikt, så får andra avgöra om jag är en "surfitta" eller om det kanske är du som inte har alla paddlar i vattnet.
Polisen har inte befogenhet att vraka och välja när det gäller information, den måste uppåt i rättsväsendet och förr eller senare, till stor del, nödvändigtvis ut till media.
Har du aldrig sett/hört/läst (om du kan) pressmeddelanden om yngre gärningsmän? De kommer ut snabbt, men däremot är det sekretess på personuppgifter. Om nu gärningsmännen är 13 år (ditt påstående så här långt), så hade vi kunnar läsa ungefär "trettonåringar omhändertagna för..."., eller "femåringar omhändertagna för..."