2020-01-05, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Varför skulle de inte vilja gripa de ansvariga?

Kolla lite längre bak i tråden. Där hittar du min och andras teorier om varför Kjälls mord kommer förbli olöst.
Citera
2020-01-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Kolla lite längre bak i tråden. Där hittar du min och andras teorier om varför Kjälls mord kommer förbli olöst.

Brrrr tråden är 160 sidor...var ngnstans ungefär?
Citera
2020-01-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Brrrr tråden är 160 sidor...var ngnstans ungefär?

Kanske för han va SD:are / Afs:are
Citera
2020-01-06, 09:21
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Som nämnt vet ingen på forumet svaret på frågan, har kanske blivit en trådsanning/ önsketänkande. En anledning bristen på information kan ju peka på motsatsen att det ungdomar i skolåldern och svenska sådana.

Jag tror att polisen inte släpper info om det är mycket unga misstänkta. Rätta mig någon som vet bättre.

Visst kan det vara så.
Men om det nu är så - Kjäll är likafullt mördad även om förövarna är unga. Och det borde egentligen vara ännu viktigare att få tag på de urspårade personerna om de är unga och har många potentiella rån framför sig.
Senast redigerad av coli 2020-01-06 kl. 09:30.
Citera
2020-01-06, 09:57
Medlem
Går rykten om att en av dem är en svensk pundare. Jag har sett både polisbil och civilpolis stå nära killens bostad. Jag själv är ganska övertygad om att de är rätt kille.
Citera
2020-01-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Men lilla fröken surfitta, få in i din feta skalle att de inte vill lösa det här brottet.

Om du på allvar tror det, bör du söka upp en hjärnskrynklare för att få hjälp.
Citera
2020-01-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoMange
Går rykten om att en av dem är en svensk pundare. Jag har sett både polisbil och civilpolis stå nära killens bostad. Jag själv är ganska övertygad om att de är rätt kille.

Låter lite intressant!!
Har vi ingen adress?
Citera
2020-01-06, 13:14
Bannlyst
Citat:
Vilken ålder på pundaren? Varför är du säker på att han är inblandad? Hur går ryktena?
Citera
2020-01-06, 13:43
Medlem
Citat:

Han i köket ? Som enligt rykten ska ha knarkskulder ?
Citera
2020-01-06, 14:14
Medlem
Inte han i köket. Kille. är 16 år. Jag vet vilken adress han bor på ja..
Citera
2020-01-06, 15:01
Medlem
Citat:
Inte han i köket. Kille. är 16 år. Jag vet vilken adress han bor på ja..

Om du menar han som bor i korsningen xxxxxxxxxgatan xxxxgatan, så är han inblandad i mkt som händer i Gislaved och poliserna har nog bra koll på honom. Men varför tror du han är inblandad i detta?
Citera
2020-01-06, 16:25
Bannlyst
Finns det nån koppling till mordförsöket i lördags? Nån blev knivhuggen eller annat tillhygge. Polis har inlett förundersökning om mordförsök.

https://www.vn.se/article/polisen-utreder-mordforsok-i-gislaved/

Är Gislaved Smålands svar på Rinkeby?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in