2020-01-07, 17:50
Medlem
Tjena Flashback. Har en kommande prövning i Naturkunskap 1b, är det möjligtvis så att någon har gjort en prövning i kursen? Hur såg isåfall provet ut för er? Vilken område bör man läsa på mest etc?
Citera
2020-01-07, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GuJ1
Tjena Flashback. Har en kommande prövning i Naturkunskap 1b, är det möjligtvis så att någon har gjort en prövning i kursen? Hur såg isåfall provet ut för er? Vilken område bör man läsa på mest etc?
Zzzz, kan du vara med specifik, det är ett väldigt stort ämne.
Citera
2020-01-07, 18:41
Medlem
Ja asså det är svårt eftersom det är ett enda provtillfället som ska täcka hela kursen men tänkte väl bara om det är mest fokus på typ olika typer av atomer och molekyler, hållbar utveckling, människokroppen, olika ekosystem eller dylikt. Skulle uppskatta en fingervisning i vilket område som är viktigast att ha koll på helt enkelt.
Citera
2020-08-17, 12:46
Medlem
Hej, hoppas att det gick bra för dig på provet! Jag ska göra denna prövning om 3 veckor och hade varit oerhört tacksam om du ville dela med dig av vad man ska plugga på mest! Känns segt att lära mig all fakta om periodiska systemet och molekyler osv om provet mest består utav diskussionsfrågor. Tack på förhand
Citera
2020-11-10, 18:54
Medlem
Hej! Jag ska göra samma prövning om ett litet tag. Därför undrar jag om du vill vara en ängel och ge lite tips eller berätta vad som var mest i fokus på prövningen? Det hade uppskattats enormt mycket!!

Citat:
Ursprungligen postat av Jennyjansson99
Hej, hoppas att det gick bra för dig på provet! Jag ska göra denna prövning om 3 veckor och hade varit oerhört tacksam om du ville dela med dig av vad man ska plugga på mest! Känns segt att lära mig all fakta om periodiska systemet och molekyler osv om provet mest består utav diskussionsfrågor. Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in