Citat:
Ursprungligen postat av
yalledingo
Det är tydligen nåt vajsing med Wifog nu. Både med Zero påfyllningen och med att ringa och SMS:a. Problemen berör inte alla, men vad jag förstår har ingen fått påfyllningen. Själv har jag jag inga problem med samtal och SMS. Har två dual SIM lurar med Wifog/Comviq som jag testat med, ut och in i alla kombinationer, alt funkar. Surf har jag inte testat. Zero påfyllningen vet jag inte om jag fått då jag har övergett det hela och håller inte koll.
Ser i Wifog gruppen att flera har kontaktad supporten några dagar utan att få svar.
Undrar om det kan ha något med nya ägaren att göra? Dom tog ju över 2019.12.01.
Nu under jul/nyår så kanske supporten har varit dålig/obefintlig bara för att det har varit helger & röda dagar, och mycket ledighet? Jag fick i alla fall svar 23 december, men då hade jag fått vänta riktigt länge på svar (nästan två månader). Då hette det att svar dröjde pga personalbrist, och att det orsakades av sjukdom. Men att de nu skulle vara tillbaka i full styrka. Jag fick i alla fall 500 poäng i kompensation, för att jag tvingades vänta så länge på svar.
Jag vet inte om jag riktigt tror på det här med sjukdom och personalbrist. De körde ju med samma ursäkt i somras, och då dröjde det flera månader innan jag fick svar av kundtjänst också. Även andra hade problem med att nå kundtjänst. Men det var den anledning som jag fick av dem i alla fall.
Men ägarbyte kan ju ha påverkat saker och ting nu också.