2020-01-04, 16:29
Medlem
Jag använder Wifog Zero.
Allt fungerar som det ska efter årsskiftet (ringa och ta emot samtal, skicka och ta emot sms, surfa på nätet).
Den enda malören efter årsskiftet var att mina 20 gratis-sms uteblev.
Citera
2020-01-04, 16:39
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Jag har (typ) samma problem. Betalar för mediumabonnemanget. Surf funkar, men kan inte ringa eller skicka sms. Kan ta emot samtal och sms dock.
Sanslöst. Har du varit/lyckats komma i kontakt med dom om detta?
Citera
2020-01-04, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av net4me
Vad är det för mening att samla ihop poäng när dom inte verkar ge nån utdelning från och med 1 januari. Hade 300 poäng men inte fick jag nån surf eller telefon/sms så slöseri med tiden att samla poäng numera och ingen information får man från det frånvarande företaget.
Dina 300 poäng, var det vanliga poäng eller Zero-poäng?
Citera
2020-01-04, 17:26
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Sanslöst. Har du varit/lyckats komma i kontakt med dom om detta?
Nej. Har skrivit i chatten på hemsidan men har inte fått något svar.
Citera
2020-01-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolltaxerik
Dina 300 poäng, var det vanliga poäng eller Zero-poäng?

Zero poäng. Har aldrig vart problem med det tidigare med påfyllning förrän nu. Men finns det ingen kapten på skutan(företaget) så blir det ju som det blir. Vill dom ha några kunder kvar undrar man?
Citera
2020-01-04, 18:38
Medlem
Det är tydligen nåt vajsing med Wifog nu. Både med Zero påfyllningen och med att ringa och SMS:a. Problemen berör inte alla, men vad jag förstår har ingen fått påfyllningen. Själv har jag jag inga problem med samtal och SMS. Har två dual SIM lurar med Wifog/Comviq som jag testat med, ut och in i alla kombinationer, alt funkar. Surf har jag inte testat. Zero påfyllningen vet jag inte om jag fått då jag har övergett det hela och håller inte koll.
Ser i Wifog gruppen att flera har kontaktad supporten några dagar utan att få svar.

Undrar om det kan ha något med nya ägaren att göra? Dom tog ju över 2019.12.01.
Senast redigerad av yalledingo 2020-01-04 kl. 19:03.
Citera
2020-01-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av net4me
Zero poäng. Har aldrig vart problem med det tidigare med påfyllning förrän nu. Men finns det ingen kapten på skutan(företaget) så blir det ju som det blir. Vill dom ha några kunder kvar undrar man?
Nu fyllde Wifog på med mina 20 uteblivna sms, ordningen är återställd, i alla fall för mig. Har du fått någon påfyllning nu?
Citera
2020-01-05, 20:17
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Det är tydligen nåt vajsing med Wifog nu. Både med Zero påfyllningen och med att ringa och SMS:a. Problemen berör inte alla, men vad jag förstår har ingen fått påfyllningen. Själv har jag jag inga problem med samtal och SMS. Har två dual SIM lurar med Wifog/Comviq som jag testat med, ut och in i alla kombinationer, alt funkar. Surf har jag inte testat. Zero påfyllningen vet jag inte om jag fått då jag har övergett det hela och håller inte koll.
Ser i Wifog gruppen att flera har kontaktad supporten några dagar utan att få svar.

Undrar om det kan ha något med nya ägaren att göra? Dom tog ju över 2019.12.01.

Nu under jul/nyår så kanske supporten har varit dålig/obefintlig bara för att det har varit helger & röda dagar, och mycket ledighet? Jag fick i alla fall svar 23 december, men då hade jag fått vänta riktigt länge på svar (nästan två månader). Då hette det att svar dröjde pga personalbrist, och att det orsakades av sjukdom. Men att de nu skulle vara tillbaka i full styrka. Jag fick i alla fall 500 poäng i kompensation, för att jag tvingades vänta så länge på svar.

Jag vet inte om jag riktigt tror på det här med sjukdom och personalbrist. De körde ju med samma ursäkt i somras, och då dröjde det flera månader innan jag fick svar av kundtjänst också. Även andra hade problem med att nå kundtjänst. Men det var den anledning som jag fick av dem i alla fall.

Men ägarbyte kan ju ha påverkat saker och ting nu också.
Citera
2020-01-05, 21:26
Medlem
Citat:
Nu fyllde Wifog på med mina 20 uteblivna sms, ordningen är återställd, i alla fall för mig. Har du fått någon påfyllning nu?

Japp såg att det fyllts på nu ikväll.
Citera
2020-01-05, 23:53
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Jag har fått påfyllning nu under dagen, men det har lagts ovanpå det som var kvar från förra månadens kvot.
Citera
2020-01-06, 20:54
Medlem
Enydrions avatar
jag har också fått påfyllning 500meg, tror inte jag kom upp i 300 förra månaden, men kan ha fel...
Citera
2020-01-07, 15:18
Medlem
fick 750 p idag ,kompensation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här