2020-01-03, 00:30
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolltaxerik
Stämmer bra, jag är ständigt inloggad men jag fyller inte på poäng varje dag.
Jag loggade in i appen i september 2016 (fan, det är nästan så jag har glömt bort lösenordet). Det finns en logga ut-ruta men den rör jag inte.

Historiken för december 2019
Totalt: 2315 poäng.
Reklam: 1519 poäng (nio dagar).
Enkäter: 636 poäng (två dagar).
Bonus: 160 poäng (fyra dagar).

Jag var aktiv 10 dagar i december (ena enkäten kom samma dag som reklampoängen).
Reklampoäng tas via gratis wifi på offentliga platser.
Enkätpoäng tas hemmavid.

Du har alltså appen igång på mobilen hela tiden?
Citera
2020-01-03, 01:10
Medlem
Jag har Wifog-appen på hemskärmen/startskärmen. Tidigare fick jag poäng varje gång jag startade mobilen (skärmen tändes). Wifog benämnde det som "banners" (aktiveras i appens inställningar). Som mest kunde man få 15 - 20 poäng om dagen men det fungerar inte för tillfället.
Citera
2020-01-03, 17:34
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Jag har Wifog-appen på hemskärmen/startskärmen. Tidigare fick jag poäng varje gång jag startade mobilen (skärmen tändes). Wifog benämnde det som "banners" (aktiveras i appens inställningar). Som mest kunde man få 15 - 20 poäng om dagen men det fungerar inte för tillfället.

Ok, banners stängde jag av strax efter de kom...

Vad har du för hemskärm som du kan ha app på?

App finns bara till iPhone och android, till Windows 10 får man logga in...

Jag har inte automatisk inloggning aktiverad på wifogs hemsida, borde nog ha det.
Kör wifogs hemsida i Chrome på datorn, brukar ha Edge annars när jag surfar.
Citera
2020-01-03, 18:51
Medlem
Du har rätt, jag formulerade mig otydligt.
Det är Wifogs app-ikon som jag har på hemskärmen, inte hela appen.
Jag har testat hemsidan med Chrome, Opera Mini och DuckDuckGo utan framgång, det är omöjligt att få reklamfilmer (efter 15 försök igen-tryck gav jag upp).
Citera
2020-01-03, 20:52
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Du har rätt, jag formulerade mig otydligt.
Det är Wifogs app-ikon som jag har på hemskärmen, inte hela appen.
Jag har testat hemsidan med Chrome, Opera Mini och DuckDuckGo utan framgång, det är omöjligt att få reklamfilmer (efter 15 försök igen-tryck gav jag upp).

I appen så kan man välja 1poängs reklam också, den fick jag 30 poäng på igår, och har fått ihop 24 poäng i följd idag. Edit 35 poäng blev det tills det slog stopp...

Så har du inget du kan stoppa in appen i och köra 1 poängare i den? Jag har en androidtelefon som jag kör appen på. Till pc finns det ju androidsimulatorer, som det kanske kan gå att stoppa in appen i ?
Senast redigerad av Enydrion 2020-01-03 kl. 21:30.
Citera
2020-01-03, 22:17
Medlem
Jag använder endast Android-appen för att fylla på poäng. Ibland flyter det på med reklamfilmer, rekordet är 218 reklamfilmer i rad (654 poäng) utan att försök igen-skylten dök upp. Andra gånger är det segt som sirap.
Reklamen som ger en poäng kommer alltid fram utan problem, precis som du säger.
Jag testade bara hemsidan för skojs skull.
Citera
2020-01-03, 23:40
Medlem
Vad är det för mening att samla ihop poäng när dom inte verkar ge nån utdelning från och med 1 januari. Hade 300 poäng men inte fick jag nån surf eller telefon/sms så slöseri med tiden att samla poäng numera och ingen information får man från det frånvarande företaget.
Citera
2020-01-04, 01:30
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av net4me
Vad är det för mening att samla ihop poäng när dom inte verkar ge nån utdelning från och med 1 januari. Hade 300 poäng men inte fick jag nån surf eller telefon/sms så slöseri med tiden att samla poäng numera och ingen information får man från det frånvarande företaget.

Vissa aktörer på marknaden ska man helt enkelt inte ta på allvar. Då blir man bara besviken. Nu när de flesta mobilmodeller har plats för dubbla SIM-kort kan man ju ha ett riktigt kort i ena, och sen ett "lekkort" i det andra, t.ex. Lycamobile, Wifog eller Telenors Vimla. Dessa tre är mycket svårt att ta på allvar.
Citera
2020-01-04, 11:58
Medlem
bluntcunts avatar
Någon annan som har problem med sitt abonnemang?
Har inte kunnat ringa ut från min telefon sedan nyår. Sms och surf funkar som det ska, samt att folk kan ringa till mig.
Pengar för denna månad drogs i måndags, och det är jävligt irriterande att inte kunna använda en av tjänsterna man har betalat för.
Skrev till supporten i torsdags, men har inte fått något svar ännu. Kommer byta operatör ifall dom inte ger mig någon vettig kompensation för detta.
Citera
2020-01-04, 12:03
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Pengar för denna månad drogs i måndags, och det är jävligt irriterande att inte kunna använda en av tjänsterna man har betalat för.
Betalar du med faktiska pengar eller med poäng?
Citera
2020-01-04, 13:21
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Betalar du med faktiska pengar eller med poäng?
Har deras XL-abonnemang.
Citera
2020-01-04, 16:20
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Någon annan som har problem med sitt abonnemang?
Har inte kunnat ringa ut från min telefon sedan nyår. Sms och surf funkar som det ska, samt att folk kan ringa till mig.
Skrev till supporten i torsdags, men har inte fått något svar ännu. Kommer byta operatör ifall dom inte ger mig någon vettig kompensation för detta.
Jag har (typ) samma problem. Betalar för mediumabonnemanget. Surf funkar, men kan inte ringa eller skicka sms. Kan ta emot samtal och sms dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in