Citat:
Ursprungligen postat av
Jazzil
Varför ser det inte ut som det så när det är tex halvmåne. Varför lyser ytterområdena vid fullmåne mindre än mittområdet?
Vet ej. Att jag inte vet bevisar inte att jorden är rund, det bevisar att jag inte vet. Det är allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jazzil
Ja, det finns områden på månen med annan färg och mörkhet än andra områden. Helt korrekt. Att tro månen är en solid sak med enbart samma material är befängt korkat.
Vad har du för bevis för att det är en solid sak?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jazzil
Är det ett medvetet val att undvika svara på vad tyck är enligt dig? Varför i så fall?
Ja, det är medvetet. Det är ju en medveten handling från dig att använda det argumentet för att undvika sakfrågan och misskreditera mig. Sakfrågan handlar huruvida du kan presentera bevis för tryck bredvid vakuum, och inte min definition av tryck. Hade du kunnat presentera bevis så hade du gjort det, det kan du inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jazzil
Vad är tryck enligt dig? Utan att du svarar på den frågan kan vi inte ens prata om tryck bredvid vakuum.
Det kan vi visst det. Du påstår att tryck bredvid vakuum existerar men kan inte visa upp bevis för detta, du påstår nåt och sedan ska jag bevisa det åt dig. Bara retorik, inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jazzil
Och sluta med ditt jävla trallande om allt annat

Det står dig fritt att lämna tråden.