Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Det har heller ingen påstått.
Jag skulle nog påstå det. Inte "hanrej" givetvis, men supporter. Du kan inte kalla dig kritisk till judar om du inte är positiv till Iran och Ryssland, som världsläget ser ut idag. Det är mitt påstående. Det här "vi bryr oss bara om Sverige, de här länderna angår inte oss" som typ kretsarna kring DFS/Svegot håller på med håller inte. Allt angår oss. Det är en världskamp mellan gott och ont. Hur det går för det onda i Mellanöstern är av otrolig vikt för oss här.
Citat:
Exakt hur sätter man USA främst genom att inleda krig med Iran? Ser man inte att detta är en helt och hållet neokonservativ affär, i Israels intresse, har man inte bilden klar för sig. Iran hotar inga amerikanska intressen, de hotar israeliska intressen.
Fuentes har gjort bort sig kapitalt i den här frågan och tyvärr visat att han inte är något att hoppas på framöver, oavsett vilka uppfattningar han skulle ha i andra frågor. Hoppas att hans anhängare vänder sig emot honom. En person som Andrew Anglin skulle ha tänkt sig för innan han kastade sig på det här tåget. Nu verkar han tiga om saken på Daily Stormer.
Fuentes är bara den där pajasen man ansåg att han var från början. Jag hade en period när jag gav honom en chans, men han visar sig, när det gäller, mest vara en osmaklig och lågpannad "irony-bro". Och du har helt rätt om Anglin. Han visar ju i Iranartiklarna nu att han står på rätt sida och att han vet vad som pågår. Han förstörde sig själv efter Charlottesville, helt i onödan.