2020-01-06, 08:49
Medlem
who would have thunk it. little nick fuentes goes full on ziocon.

https://twitter.com/Wh1teBolshevism/...10879769006080
Citera
2020-01-06, 11:41
Medlem
negerkaka69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ.Sperma
who would have thunk it. little nick fuentes goes full on ziocon.

https://twitter.com/Wh1teBolshevism/...10879769006080

Varför förstår inte ni wignats, att världen inte är svart och vit?

Bara för att man är kritisk till judisk makt så behöver man inte, per automatik, vara en hanrej för Iran och Ryssland.

Fuentes är America First, inte Iran First eller Russia First, vilket är förståligt då han är en amerikansk nationalist.
Citera
2020-01-06, 12:08
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerkaka69
Varför förstår inte ni wignats, att världen inte är svart och vit?

Bara för att man är kritisk till judisk makt så behöver man inte, per automatik, vara en hanrej för Iran och Ryssland.

Fuentes är America First, inte Iran First eller Russia First, vilket är förståligt då han är en amerikansk nationalist.

Världen är inte svart/vit och mycket handlar om geopolitiskaintressen men man får inte glömma att det är judarna som gjort USA till den stora satan. I Iran har CIA försökt att styra vem som leder landet, man har i åratal satt dem under ekonomiska sanktioner, man har förvägrat dem att anrika uran och nu dödar man deras ledare. Fuentes medger att deras hat mot USA inte är irrationellt men det är viktigt att komma ihåg att utan judarnas inverkan så hade inte Iran hatat USA så i princip försvarar Fuentes judarnas beteende.
Citera
2020-01-06, 12:19
Medlem
StarkMarks avatar
Mike Peinovich kommenterar Fuentes.

"There is no national pride in being Israel's bitch. America doesn't make any rules that Shlomo doesn't approve of. Threatening to destroy ancient cultural sites, many of them European influenced, is barbaric and stupid in its own right. This bluster is unwarranted."

https://twitter.com/MikePsJuice/stat...55166216953856
Citera
2020-01-07, 10:15
Medlem
Citat:

Det har heller ingen påstått.

Citat:

Exakt hur sätter man USA främst genom att inleda krig med Iran? Ser man inte att detta är en helt och hållet neokonservativ affär, i Israels intresse, har man inte bilden klar för sig. Iran hotar inga amerikanska intressen, de hotar israeliska intressen.

Fuentes har gjort bort sig kapitalt i den här frågan och tyvärr visat att han inte är något att hoppas på framöver, oavsett vilka uppfattningar han skulle ha i andra frågor. Hoppas att hans anhängare vänder sig emot honom. En person som Andrew Anglin skulle ha tänkt sig för innan han kastade sig på det här tåget. Nu verkar han tiga om saken på Daily Stormer.
Citera
2020-01-07, 10:24
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Det har heller ingen påstått.
Jag skulle nog påstå det. Inte "hanrej" givetvis, men supporter. Du kan inte kalla dig kritisk till judar om du inte är positiv till Iran och Ryssland, som världsläget ser ut idag. Det är mitt påstående. Det här "vi bryr oss bara om Sverige, de här länderna angår inte oss" som typ kretsarna kring DFS/Svegot håller på med håller inte. Allt angår oss. Det är en världskamp mellan gott och ont. Hur det går för det onda i Mellanöstern är av otrolig vikt för oss här.
Citat:
Exakt hur sätter man USA främst genom att inleda krig med Iran? Ser man inte att detta är en helt och hållet neokonservativ affär, i Israels intresse, har man inte bilden klar för sig. Iran hotar inga amerikanska intressen, de hotar israeliska intressen.

Fuentes har gjort bort sig kapitalt i den här frågan och tyvärr visat att han inte är något att hoppas på framöver, oavsett vilka uppfattningar han skulle ha i andra frågor. Hoppas att hans anhängare vänder sig emot honom. En person som Andrew Anglin skulle ha tänkt sig för innan han kastade sig på det här tåget. Nu verkar han tiga om saken på Daily Stormer.
Fuentes är bara den där pajasen man ansåg att han var från början. Jag hade en period när jag gav honom en chans, men han visar sig, när det gäller, mest vara en osmaklig och lågpannad "irony-bro". Och du har helt rätt om Anglin. Han visar ju i Iranartiklarna nu att han står på rätt sida och att han vet vad som pågår. Han förstörde sig själv efter Charlottesville, helt i onödan.
Citera
2020-01-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag skulle nog påstå det. Inte "hanrej" givetvis, men supporter. Du kan inte kalla dig kritisk till judar om du inte är positiv till Iran och Ryssland, som världsläget ser ut idag. Det är mitt påstående. Det här "vi bryr oss bara om Sverige, de här länderna angår inte oss" som typ kretsarna kring DFS/Svegot håller på med håller inte. Allt angår oss. Det är en världskamp mellan gott och ont. Hur det går för det onda i Mellanöstern är av otrolig vikt för oss här.

Det var mest "hanrej" jag reagerade på. Givetvis finns det ett fiendens fiende är min vän över detta, kampen mot ZOG-komplexet förenar oss. Sedan skulle jag säga att Iran och Ryssland är ganska olika saker, där stödet för Iran är av ett mer taktiskt slag och stödet för Ryssland ju har andra och mycket djupare rötter.

Citat:
Fuentes är bara den där pajasen man ansåg att han var från början. Jag hade en period när jag gav honom en chans, men han visar sig, när det gäller, mest vara en osmaklig och lågpannad "irony-bro". Och du har helt rätt om Anglin. Han visar ju i Iranartiklarna nu att han står på rätt sida och att han vet vad som pågår. Han förstörde sig själv efter Charlottesville, helt i onödan.

Anglins problem är nog främst att han alltid måste ha någon att shilla för, någon att investera i. Nyanserna försvinner. Märkligt att han inte kan se den mekanismen hos sig själv. Nu måste han smuggla ut det patetiska stödet för Fuentes bakvägen.
Citera
2020-01-07, 12:37
Medlem
Citat:
Fuentes är bara den där pajasen man ansåg att han var från början. Jag hade en period när jag gav honom en chans, men han visar sig, när det gäller, mest vara en osmaklig och lågpannad "irony-bro".
https://twitter.com/ZoomerClips/stat...15093144727552

spela ingen roll om de e skemt og ironi de han håller på me. de här e så sjukt osmaklit. en seriös poliktisk rörelse måste ochså ta sej sjevl på allvar o ha ett seriöst språk som den kommuniserar med omvärlden med. annars blir det bara så att man är världens största trump suppårter men sitter hemma i mammas källare samtidit som syrran firar jul med sin svarta lesbian lover i vardasrummet å charlie kirk firar nyår med trump.

https://twitter.com/charliekirk11/st...10056328036353

dom kallar oss wignat who cares de e inte vi som e en dålig kopia av alt rihgt anno 2015. vi ha lert oss av mistagen. fuentes america fist o grojpoers har facit men tenker endå göra om samma sak.

good luck have fun
Citera
2020-01-07, 16:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ.Sperma
https://twitter.com/ZoomerClips/stat...15093144727552

spela ingen roll om de e skemt og ironi de han håller på me. de här e så sjukt osmaklit. en seriös poliktisk rörelse måste ochså ta sej sjevl på allvar o ha ett seriöst språk som den kommuniserar med omvärlden med. annars blir det bara så att man är världens största trump suppårter men sitter hemma i mammas källare samtidit som syrran firar jul med sin svarta lesbian lover i vardasrummet å charlie kirk firar nyår med trump.

https://twitter.com/charliekirk11/st...10056328036353

dom kallar oss wignat who cares de e inte vi som e en dålig kopia av alt rihgt anno 2015. vi ha lert oss av mistagen. fuentes america fist o grojpoers har facit men tenker endå göra om samma sak.

good luck have fun
Jag har tänkt på det innan när jag skummar dina inlägg: Varför stavar du så illa, med flit? Det är uppenbart att du gör det med flit. Är du nån sorts psy-op som vill ge antisemiter och wignats dåligt rykte?
Citera
2020-01-08, 01:40
Medlem
StarkMarks avatar
War with Iran is unacceptable under any circumstances” - Nick Fuentes

https://twitter.com/TheBavarianChad/...98559392387072
Citera
2020-01-08, 01:42
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Varför stavar du så illa, med flit?

Hur vågar du ifrågasätta DJ.Spermas 4D-schack?
Citera
2020-01-08, 08:18
Medlem
Citat:
Jag har tänkt på det innan när jag skummar dina inlägg: Varför stavar du så illa, med flit? Det är uppenbart att du gör det med flit. Är du nån sorts psy-op som vill ge antisemiter och wignats dåligt rykte?
e du bekymret du fått konkrenns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in