Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Tänkte på det där med 25% och forskningen kring det.
Tror faktiskt att det stämmer. Tänk nu när folk ser att SD har såpass mycket stöd och utvecklingen ser ut som det gör. Man kan knappast påstå att det bara är rasister och nazister som röstar på partiet längre, det blir bara löjligt. Så vad har politikerna kvar att komma med att attackera SD för? Nada om de sköter sina kort rätt och håller sig undan skandaler.
Jag tror vi ser början på en folkrörelse Sverige inte skådat sedan Socialdemokraternas väg till makten
Får en att känna hopp efter så lång tid utan.
Det blir en folkrörelse värd namnet. Av folk som upplever verkligheten ute i samhället.
SD är partiet som också ser verkligheten ute i samhället och har en politik efter denna verklighet.
7k befinner sig fortfarande som om invasionen aldrig inträffat, och har en politik efter detta.
Folk börjar få upp ögonen för detta. Det blir allt svårare att bli trodd när man propagerar för sin politik. De är snart genomskådade av majoriteten.
Därför tror jag att SD växer än mer.