Tänkte på det där med 25% och forskningen kring det.
Tror faktiskt att det stämmer. Tänk nu när folk ser att SD har såpass mycket stöd och utvecklingen ser ut som det gör. Man kan knappast påstå att det bara är rasister och nazister som röstar på partiet längre, det blir bara löjligt. Så vad har politikerna kvar att komma med att attackera SD för? Nada om de sköter sina kort rätt och håller sig undan skandaler.
Jag tror vi ser början på en folkrörelse Sverige inte skådat sedan Socialdemokraternas väg till makten
Får en att känna hopp efter så lång tid utan.