Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Jag har också sett de flesta matcher som gått att se så länge det inte krockat med andra matcher men när man tänker efter så har man egentligen blivit oerhört bortskämd och njuter inte utav det på samma sätt som förr.
Nej fan! Det är alldeles för snällt men tack ändå!

I och för sig, man "hinner" egentligen bara fokusera på en match i taget. Tycker bara det är tråkigt att begränsa sig när det finns möjlighet till att inte göra det.
Lugnt, säg till ifall du ångrar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
C-more var iaf bra på det sättet att dom sände matcherna i dedikerade tv-kanaler, det här med att Discovery enbart ska streama matcherna är jag tveksam till. Får se hur det blir.
Jag har inte kollat på fotboll genom traditionella tv-kanaler på ett bra tag utan kollar endast streamat och det har fungerat bra för mig. Visst ibland är det problem med bildkvalitén och man är beroende av fler parametrar än traditionella tv-sändningar men jag tror det kommer nog bli bra till slut.
Jag förstår dock de som är oroliga att det kommer bli problematiskt. Om jag hade blivit tillfrågad hade jag åtminstone kört fler antal matcher i traditionella kanaler till en början. Känns som att man skjuter sig själv i foten när man presenterar en sådan här lösning just nu även om jag är rätt så säker på att det är den rätta vägen att gå.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Fiber och bra uppkoppling. Ja, via Chromecast, det stannar upp och "buffrar". Ibland kommer det igång, ibland får man starta om. Det kanske är bättre nu.
Livescore kan man stänga av värre med chat och SMS med bekanta.
Lite barnsjukdommar, och hackande studio får man nog stå ut med.
Fan vad märkligt, vi har exakt samma uppsättning och jag har inte haft några problem förutom att Chrome stänger av ljudet ibland under en match men det är något på min sida.
Du behöver inte iaf bli orolig över sms och chat, alla kommer ha lika lång fördröjning tack vare denna lösning.
Förhoppningsvis så är Discovery mer öppna för att implementera Dplay på olika plattformar. Det kan hjälpa till med att korta ner fördröjningen. Att köra en "native"-app i smart-tvn minskar fördröjningen avsevärt jämfört med streaming genom Chromecast. Så var det iaf när jag körde C More appen i tvn jämfört med Chromecasten.