2020-01-04, 13:43
Medlem
Fittahoras avatar
En annan anon hittade en till "tillfällighet" med Q #1320:

Citat:
Q !2jsTvXXmXs 9 May 2018 - 1:44:19 AM
...
Q
Citat:
Donald J. Trump
‏@realDonaldTrump

Iran never won a war, but never lost a negotiation!
04:44 - 3 jan. 2020
Observera att tidszonen varierar mellan qmap.pub och Twitter. Trump's inlägg om Iran är skrivet på minuten samma tid som Q #1320.

Ännu en tillfällighet från denna finniga tonåring.

Källa: https://voat.co/v/QRV/3593069
Citera
2020-01-04, 14:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
En annan anon hittade en till "tillfällighet" med Q #1320:

Observera att tidszonen varierar mellan qmap.pub och Twitter. Trump's inlägg om Iran är skrivet på minuten samma tid som Q #1320.

Ännu en tillfällighet från denna finniga tonåring.

Källa: https://voat.co/v/QRV/3593069

Fint att du även visar att Trump ljuger.

Iran har vunnit mängder med krig, de tenderar dock att aldrig invadera andra länder.

Och vad är det du vill ha sagt?

Om tiderna är det du försöker få sagt så är det nog det absolut fjantigaste försöket någonsin.
Citera
2020-01-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fint att du även visar att Trump ljuger.

Iran har vunnit mängder med krig, de tenderar dock att aldrig invadera andra länder.

Och vad är det du vill ha sagt?

Om tiderna är det du försöker få sagt så är det nog det absolut fjantigaste försöket någonsin.

Ja tolkningarna av Q påminner helt och hållet om de som läser sina horoskop i media. Det är luddigt skrivet så att man kan se allt som sant om man bara har lusten till det. Eller de som spår i kaffesump, man kan hitta på vad som helst och den som är intellektuellt svag går på det. Tänker man logiskt så inser man att det är ett oskyldigt nöje och inget att ta på allvar.
Citera
2020-01-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Inom vilket tidsspann kan man förvänta sig att ett gripande kommer att väcka intresse? Om en vecka, om ett halvår?

Äh, vi får väl veta när det händer. Att någon kommer att gripas och att det är intressant lär ju hända någon gång i all fall. Tack Q!

Oj det blev värre än ett gripande. Jag vet ju att du inte tror på Q-grejen men det här tycker jag ändå var lite uppseendeväckande/värt popcorn om man sett det på film. Se 3706.

Storyn Q presenterat är alltså att skurkarna styr ett antal suveräna stater. Dessa stater har befriats den senaste åren. Bland annat Nordkorea. Den sist återstående staten är Iran och i och med mordet på generalen är även Iran befriat. Se 1320.

Om det är sant eller inte vet ju inte jag men det är så jag tolkar Q. Kom ihåg att detta är konspirationsforumet och lite utrymme för spekulationer måste tillåtas. Medge att hela världen vaknade till. Nu får alla experter komma ut och sträcka på sig och njuta av uppmärksamheten.

Jag medger gärna att detta inte bevisar någonting och att något helt annat kanske avsågs med biosalongen med Pepe-grodorna i 3706.
Citera
2020-01-04, 17:28
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Den sist återstående staten är Iran och i och med mordet på generalen är även Iran befriat.
Q signalerade tidigt att Iran skulle befrias efter Syrien. Vem som helst kan förutspå korrekt att Nordkorea, Syrien och Iran skulle fritas - i den ordningen.
Citera
2020-01-04, 17:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Q signalerade tidigt att Iran skulle befrias efter Syrien. Vem som helst kan förutspå korrekt att Nordkorea, Syrien och Iran skulle fritas - i den ordningen.
Så Nordkorea först alltså? När ska det börja?
Citera
2020-01-04, 17:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Nordkorea är oförändrad, de öppet hånar Trump nu för tiden.

Syrien är också oförändrad.

Saudiarabien är även det oförändrat trots påståenden om att den nya prinsen skulle vara en snäll människa
Citera
2020-01-04, 18:42
Medlem
Citat:

Borde komma närmare oss nu då om de är färdiga i Asien? Jag är mest nyfiken på hemmaplan så klart.

Från bl a 88:

SA (1), US (2), Asia (3), EU (4).

I Qs värld är EU typ Merkel, Macron, May och drottningen. Inget om gamla Sverige. Bara att resten av världen kommer att hänga på när vi kommit så långt.

Vad tror ni andra, finns det några skurkar i Sverige?
Citera
2020-01-04, 18:51
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Borde komma närmare oss nu då om de är färdiga i Asien?
...
Från bl a 88:

SA (1), US (2), Asia (3), EU (4).
Listan i Q #88 är i vilken ordning världsmakterna skall frigöras/besegras. Av dessa är det bara Saudiarabien (finansierade Deep State) som är rensat och klart. USA pågår.

Nordkorea och Iran kontrollerades helt av CIA/Mossad, vilket dom rensats från. Dom förhindrades även att ta makten över Syrien. Dessa länder finansierade inte Deep State, utan användes som verktyg för att skapa oreda i världen.
Citera
2020-01-04, 19:08
Medlem
Citat:
Listan i Q #88 är i vilken ordning världsmakterna skall frigöras/besegras. Av dessa är det bara Saudiarabien (finansierade Deep State) som är rensat och klart. USA pågår.

Nordkorea och Iran kontrollerades helt av CIA/Mossad, vilket dom rensats från. Dom förhindrades även att ta makten över Syrien. Dessa länder finansierade inte Deep State, utan användes som verktyg för att skapa oreda i världen.

Jag tror USA är klart (i stort sett). Skurkarna i USA tvingas just nu att följa Qs manus. Om de avviker så kommer det användas emot dem. Biden, exempelvis, verkar förlora med flit (för sonens skull). Pelosi har låst riksrättsprocessen (för sin sons skull). Samma med Clintons. De spelar med för Chelseas skull.

Oavsett om Q är på riktigt eller ej så måste handlingen flyttas fram. Och det betyder att Europa närmar sig.
Citera
2020-01-04, 19:23
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Jag tror USA är klart (i stort sett). Skurkarna i USA tvingas just nu att följa Qs manus. Om de avviker så kommer det användas emot dem. Biden, exempelvis, verkar förlora med flit (för sonens skull). Pelosi har låst riksrättsprocessen (för sin sons skull). Samma med Clintons. De spelar med för Chelseas skull.
Jag håller med. Vad som däremot inte är rensat är rättsystemet (domstolar, FBI/CIA) mm. Så det är en bit kvar innan jag kan tycka att det kan anses som klart.

Citat:
Oavsett om Q är på riktigt eller ej så måste handlingen flyttas fram. Och det betyder att Europa närmar sig.
Det närmar sig men är långt borta. Vissa länder har dock på eget initiativ börjat rensa, som Italien, Polen, Ungern m fl. I Frankrike och Storbritannien gör folket motstånd men makten stretar emot, där den sistnämnda nu verkar ha börjat ge med sig med hjälp av Boris Johnson. Svensken gör som vanligt absolut ingenting.
Citera
2020-01-04, 19:39
Medlem
Citat:
Jag håller med. Vad som däremot inte är rensat är rättsystemet (domstolar, FBI/CIA) mm. Så det är en bit kvar innan jag kan tycka att det kan anses som klart.

Det närmar sig men är långt borta. Vissa länder har dock på eget initiativ börjat rensa, som Italien, Polen, Ungern m fl. I Frankrike och Storbritannien gör folket motstånd men makten stretar emot, där den sistnämnda nu verkar ha börjat ge med sig med hjälp av Boris Johnson. Svensken gör som vanligt absolut ingenting.

Det tar säkert flera år innan det rensats i alla led. Jag tror dock att Q kommer förlåta och benåda medlöpare. Q är inte så värst blodtörstig.
CEO:er har redan avgått frivilligt.
Trump utser domare på löpande band. USA är numera konservativt (rättssystemet) i minst en generation.

Sverige är kanske med i det förlorande laget? Sverige och även andra skandinaviska länder sponsrade CF. Svensk media hatar Trump som kåkfarare hatar snuten.
Vi står sist i kön när det kommer till avtal med USA. Det är illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in