2020-01-03, 04:48
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Nej, det var i mars 2015

Ännu värre
Citera
2020-01-03, 19:41
Bannlyst
Snacket går att albanerna från biskop skryter om hur de utfört detta
Citera
2020-01-03, 23:00
Medlem
Så när kommer den sk hämnden tror ni?
Citera
2020-01-03, 23:48
Medlem
Bor på samma gata som Ka*tr*i. Polisen var här minuter efter skottlossningen. Satt och åt och såg att de stannade med blåljus utanför och genomsökte en bil. Förstod inte varför just då men läste senare på text- tv (bra grejer) vad som hänt. Dagen efter stannade tre polisbilar utanför. De visiterade Ka*tr*i på gatan och hans bil ännu en gång. Verkar som polisen misstänkte/misstänker att han är inblandad.
Citera
2020-01-04, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Snacket går att albanerna från biskop skryter om hur de utfört detta

Väldigt chockande..

Med tanken på att b3bben och d3ntin & ahhm3d m1ni finns ute i orten så tror jag nog att en av dessa hade varit ett fallaande offer ifall albanerna skulle attackera.
Citera
2020-01-04, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88418
Automatsalvan jag hörde följdes efter någon minut av en eller två smällar. Kunde ju vara från pistol. Kanske hade man tagit upp jakten på de flyende och träffat en? Jag tror inte att den skadade skulle tagit sig upp på kullen med skott i magen/ryggen. Borde inte de flyendes bilar blivit kvar vid Pizzerian?

T1jans bil blev kvar & polisen tog den vidare till undersökning
Citera
2020-01-04, 11:54
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Men det står ju isf i FUP om nån inte kan hålla tyst, annars är det ju helt värdelöst om någon tjallar men polisen inte kan ha med det i sin förundersökning. Håller ju inte i någon domstol i världen.

Gola i det tysta funkar bara i din hönshjärna.
Ja just det!

Allt som hänt i alla grova brott står i FUP ja

Tror du Star Trek är direktsändning från rymden också?

Jisses va lite du vet tjejen.
Citera
2020-01-04, 11:56
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Ja just det!

Allt som hänt i alla grova brott står i FUP ja

Tror du Star Trek är direktsändning från rymden också?

Jisses va lite du vet tjejen.

Hahah så du menar att du vet saker som ingen annan vet, fast du kan såklart inte bevisa det för att det finns ingen som helst bevisning för din teori?
Citera
2020-01-04, 13:12
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Hahah så du menar att du vet saker som ingen annan vet, fast du kan såklart inte bevisa det för att det finns ingen som helst bevisning för din teori?
Hehe...du tror alltså att varenda sagd mening finns med i FUP?

Min backning är de två kriminalare jag känner. Du behöver inte försöka förstå.

Ok, om en skjuten man på asfalten viskar t ex "mekky" och sedan håller tyst så drar polisen omedelbart en koll på det.

Men inte fan är det säkert att det tas med i FUP.

Men fortsätt du att tro tro att allt syns i FUP och att en kriminell bara har gjort det som står i domar.

Flöjtskalle!
Citera
2020-01-04, 13:19
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Hehe...du tror alltså att varenda sagd mening finns med i FUP?

Min backning är de två kriminalare jag känner. Du behöver inte försöka förstå.

Ok, om en skjuten man på asfalten viskar t ex "mekky" och sedan håller tyst så drar polisen omedelbart en koll på det.

Men inte fan är det säkert att det tas med i FUP.

Men fortsätt du att tro tro att allt syns i FUP och att en kriminell bara har gjort det som står i domar.

Flöjtskalle!

Du missar min poäng, det är helt värdelöst och håller inte för att få någon fälld för nånting om det inte finns svart på vitt. Såklart det finns folk som vattnar och ger tips men det är i lagens mening hörsägen.
Flöjtskalle? Du har förmodligen inte förolämpat folk sen du var ungdom på Gustav Wasas tid.
Citera
2020-01-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amdrillo
Tog en liten promenad på den muslimska kyrkogården inte klokt så mycket tingel-tangel, änglar och pappersblommor i överflöd som pyntats på gravarna. Intarsia i färg på de avlidna, kolonner och obelisker och fan och hans moster.

Läser namnen på flera gravstenar, samma namn som man läst om i tidningen, födda efter 1980.

Nu ligger de där som nakna skelett, maskarna har ätit upp dem och ingenting har de fått med sig, inte ens kalsongerna, nakna uppätna och jävla loosers är de.

Är de värt att vara kriminell och kaxig...och ligga i graven innan man fyller 40.
Vilka jävla babbe-loosers, varenda svensk ser ner på avskrädet, vilka idioter babbarna är!

Va sorgligt liv du måste ha din rädda råtta
Citera
2020-01-04, 17:02
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmirbullet
Va sorgligt liv du måste ha din rädda råtta
Med tanke på att du är alldeles nyreggad och detta blev ditt första inlägg blir min högst kvalificerade gissning att du är bekant med någon av BO. Kom med lite info vetja! 🤗
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in